کد خبر : 1725650 | 26 آذر 1399 ساعت 00:25 | 13.5K بازدید | 3 دیدگاه

وارد رقابت ناعادلانه شدیم؛

قاسمی‌نژاد: ۱۰ نفره شدیم، استقلال بُرد

مهاجم شهرخودرو معتقد است اخراج بازیکن این تیم در برتری استقلال تاثیرگذار بوده است.

قاسمی‌نژاد: ۱۰ نفره شدیم، استقلال بُرد

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی‌نژاد درباره دیدار برابر استقلال گفت: بازی بسیار خوبی را برابر استقلال تهران به نمایش گذاشتیم و جدا از ۱۲ دقیقه ابتدای این دیدار که در زمین هوشیار نبودیم و آنها یک گل زدند، در مابقی دقایق توانستیم یک نظم تیمی خوب را از شهرخودرو نشان دهیم.

 

او ادامه داد: اخراج بازیکن ما روی یک اشتباه محاسباتی رقم خورد و تیم ما را ۱۰ نفره کرد، اما آنقدر در طول هفته خوب تمرین کرده بودیم که تمام خواسته‌های سید مهدی رحمتی را مو به مو در تاکتیک تیم و در عین حالی که یک یار کمتر بودیم، پیاده کردیم و با احترام به تیم حریف، اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم حتما این بازی را می‌بردیم.

 

مهاجم گلزن شهرخودرو که در این بازی دو مدافع استقلال را مامور خود می‌دید، گفت: واقعیت این بود که ما پیش‌بینی این موضوع را از سمت استقلال کرده بودیم، بنابر این طبق همین موضوع هم زیر نظر سید مهدی رحمتی و کادر ایشان تمرین کردیم. مسؤولیت من مخصوصا در این بازی، بیشتر جابه‌جایی مدافعین و فضاسازی برای احمد الجبوری بود و پاس‌های خوبی هم به او دادم، اما متاسفانه روز، روز فوتبال ما نبود و توپ‌ها گل نشد.

 

 

1553921

 

 

قاسمی‌نژاد با تمجید از هم‌تیمی سوسنگردی خود ابراز کرد: احمد بازیکن سرعتی و باهوشی است که به خوبی در فضاهای خالی حریف در این بازی قرار می‌گرفت و برای خودش موقعیت‌سازی می‌کرد. او حتما در بازی‌های آینده گلزنی خواهد کرد. به هر حال در فوتبال هم یک روز اینگونه است که توپ‌های شما وارد دروازه نمی‌شود و متاسفانه این بدشانسی در بازی با استقلال رخ داد.

 

او با اشاره به اینکه شهرخودرو احتیاج به زمان دارد، گفت: ثبات در کار تیمی به خاطر جابجایی نفرات از فصل گذشته به طور طبیعی احتیاج به زمان دارد که ان‌شاالله محقق می‌شود و ما بتوانیم در نیم‌فصل چند بازیکن دیگر هم بگیریم تا خواسته‌های رحمتی را در زمین بدون کم و کاست پیاده کنیم.

 

مهاجم گلزن شهرخودرو با اشاره به پرداخت پیش قرارداد اخیر بازیکنان عنوان کرد: باشگاه ما به‌عنوان بخش خصوصی وارد رقابتی ناعادلانه با تیم‌های متمول و دولتی لیگ شده و همه بازیکنان تیم تمام تلاش خود را خواهند کرد تا مدیران باشگاه و در راس آنها آقای حمیداوی مالک تیم، سربلند شوند.

 

قاسمی‌نژاد اضافه کرد: تمرینات خوبی را برای دیدار با گل‌گهر سیرجان پشت‌سر گذاشتیم و ان‌شاالله با انگیزه خوب برای یک بازی زیبا و کسب نتیجه‌ دلخواه به سیرجان می‌رویم.

دیدگاه‌ها