کد خبر : 1725656 | 26 آذر 1399 ساعت 01:08 | 24.2K بازدید | 1 دیدگاه

اولین پیروزی دورتموند با سرمربی جدید

دورتموند در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2-1 وردربرمن را شکست داد.

اولین پیروزی دورتموند با سرمربی جدید

به گزارش "ورزش سه"، زردها که چند روز قبل در خانه با نتیجه 5-1 شکست خوردن؛ نتیجه ای که به اخراج لوسین فاوره منجر شد، در دیدار امشب با هدایت ادین ترزیچ در خانه برمن به پیروزی رسیدند.

در دقیقه 12 بود که دورتموند با گل رافائل گررو پیش افتاد. بعد از اینکه ضربه آزاد دورتموند توسط مدافعان برمن برگشت داده شد، زردها موج دوم حمله را شروع کردند و توپ بعد از یک رفت و برگشت در محوطه جریمه مقابل گررو قرار گرفت و او هم با یک ضربه هوشمندانه کار را تمام کرد.

این نتیجه تا دقیقه 27 پایدار بود تا اینکه کوین موهوالد روی پاس لودویگ آگوستینسون، با یک ضربه تماشایی از پشت محوطه جریمه، کار را به تساوی کشید.

 

1553926

 

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در نیمه دورتموند، حملات زردها در دقیقه 78 نتیجه داد و این تیم به گل دوم رسید. خطای ژیری پاولنکا روی مانوئل آکانجی باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. مارکوس رویس پشت ضربه قرار گرفت و ضربه ابتدایی را دروازه بان برمن دفع کرد اما توپ برگشتی را رویس به راحتی وارد دروازه کرد.

در دقایق پایانی تلاش دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی ثمری نداشت و در نهایت بازی با همان نتیجه 2-1 به سود دورتموند به پایان رسید.

دیدگاه‌ها