کد خبر : 1725657 | 26 آذر 1399 ساعت 01:23 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی 1-1 وست بروم؛ توقف ناامید کننده آبی‌ها

منچسترسیتی در دیداری خانگی مقابل وست بروم با نتیجه 1-1 متوقف شد.

سیتی 1-1 وست بروم؛ توقف ناامید کننده آبی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که در دیدار قبلی مقابل رقیب همشهری به تساوی بدون گل رسیده بودند، در دیدار امشب برابر وست بروم هم به کسب یک امتیاز رضایت دادند تا همچنان در رتبه ششم جدول لیگ برتر باقی بمانند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقیقه 8 بود که وست بروم صاحب موقعیت شد اما ضربه گرانت را ادرسون مهار کرد.

حملات دو تیم ادامه داشت و هر یک صاحب موقعیت های نصفه و نیمه ای شدند تا اینکه در دقیقه 30، منچسترسیتی به گل اول بازی رسید. روی یک حرکت عالی تیمی و پاس دقیق رحیم استرلینگ بود که ایلکای گوندوگان با شوتی دیدنی کار را تمام کرد.

 

1553948

 

بعد از این گل باز هم بازیکنان سیتی بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و موقعیت هایی هم روی دروازه حریف ایجاد کردند اما این وست بروم بود که در دقیقه 43 به گل رسید. آجایی که در محوطه جریمه سیتی صاحب موقعیت شده بود، ضربه ای زد که بعد از برخورد به روبن دیاز تغییر مسیر داد و وارد دروازه ادرسون شد.

 

1553949

 

در ثانیه های پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نیمه دوم را سیتی بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند.

بازی با همین روند ادامه داشت اما بازیکنان سیتی توان عبور از خط دفاعی وست بروم را نداشتند اما هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، فشار حملات سیتی افزایش پیدا می کرد.

در دقیقه 86 بود که دی بروین می توانست سیتی را پیش بیندازد اما واکنش عالی جانستون، مانع از باز شدن دروازه وست بروم شد.

5 دقیقه بعد و در اولین دقیقه از وقت های تلف شده، چیزی نمانده بود که گوندوگان گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند؛ ولی باز هم جانستون با واکنشی به موقع و با پا توپ را دور کرد.

فشار حملات سیتی ادامه داشت و در دقیقه 4+90، روی ارسال خطرناک دی بروین، استرلینگ می توانست کار را تمام کند اما باز هم جانستون با واکنشی خیره کننده توپ را دفع کرد تا در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها