کد خبر : 1725675 | 26 آذر 1399 ساعت 09:42 | 34.1K بازدید | 4 دیدگاه

طلسم فینال آسیا روی پای وحید امیری

وحید امیری یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان پرسپولیس است؛ کسی که باوجود عضویت چهار ساله در این تیم، هرگز در فینال بازی نکرده.

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس در حالی به مصاف اولسان هیوندای خواهد رفت که وحید امیری یکی از غایبان این تیم است و اگرچه ال کثیر به عنوان بازیکن محروم سرخ ها بیشتر مورد توجه است اما غیبت امیری نیز به شدت تاثیرگذار خواهد بود.

 

هافبک - مهاجم شماره ۱۹ پرسپولیس در هر بازی با بیشترین میزان انرژی وارد زمین می‌شود و با دوندگی فراوان، کار را برای مدافعان حریف سخت می‌کند. سماجت او سبب شده تا در پرسینگ یکی از چهره های شاخص فوتبال ایران باشد و همچنین درخشش در دوره سرمربیگری برانکو، کی‌روش، کالدرون و حالا گل‌محمدی نشان داده که او شاخصه «تاکتیک پذیری» نیز را در خود پرورش داده و می‌تواند با هر نوع تفکری در هر پستی موثر باشد.

 

امیری که در بازی های مهم ملی به میدان رفته و با پرسپولیس سه قهرمانی لیگ برتر کسب کرده، به شکلی عجیبی در تمام بازی های فینال این تیم غیبت داشته است. سال ۲۰۱۸ او تا یک هشتم قرمزها را همراهی کرد اما سپس انتقالش به ترابزون اسپور، مانع از بازی در فینال آسیا شد. اکنون نیز ستاره خرم آبادی به دلیل محرومیت در بازی نهایی لیگ قهرمانان به میدان نخواهد رفت اما اگر پرسپولیس قهرمان شود، بی‌تردید نقش او در این عنوان غیرقابل کتمان خواهد بود.

 

1553972

دیدگاه‌ها