کد خبر : 1725689 | 26 آذر 1399 ساعت 11:20 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: سون می‌خواهد تا آخر بازیکن تاتنهام باشد

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام می‌گوید سون هیونگ مین ستاره کره ای این تیم می‌خواهد تا پایان دوران فوتبالش در تاتنهام بازی کند.

مورینیو: سون می‌خواهد تا آخر بازیکن تاتنهام باشد

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام در آستانه دیدار امروز تیمش مقابل لیورپول می‌گوید سون هیونگ مین ستاره کره ای تاتنهام که فصل جاری را بسیار پرقدرت شروع کرده به این زودی ها قصد جدایی از اسپرز را ندارد و حتی می‌خواهد تا پایان دوران فوتبالش بازیکن تاتنهام بماند.

 

1554004

 

مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی با لیورپول در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مذاکره تاتنهام با سون برای تمدید قراردادش گفت: " من در این باره خبری ندارم. ولی با توجه به وضعیت کرونایی و فشاری که بر باشگاه‌ها وارد شده این را باید بپذیریم که امضا کردن قرارداد جدید با بازیکنها خیلی سخت است. من اصلاً دلم نمی خواست در این شرایط بد که ثبات را غیرممکن کرده رئیس یک باشگاه باشم".

 

1554003

 

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت: " هیچکس نمی‌تواند بگوید که فصل بعد چه اتفاقی می‌افتد ولی من به سون و رئیس باشگاه تاتنهام آقای لوی اعتماد کامل دارم و می دانم هر دوی آنها می‌خواهند سون در باشگاه بماند و تا پایان دوران فوتبالش بازیکن تاتنهام باشد. من می‌توانم حدس بزنم که سون قراردادش را تمدید می‌کند ولی با توجه به شرایط سخت فعلی نمی‌توانم چیزی از باشگاه بخواهم و به باشگاه فشار بیاورم".

 

 

دیدگاه‌ها