کد خبر : 1725701 | 26 آذر 1399 ساعت 12:16 | 37.7K بازدید | 0 دیدگاه

اتهام روز: شرکت در شادی بعد از گل حریف!

بازیکن تیم شفیلد ونزدی در اقدامی عجیب، در شادی بعد از گل تیم حریف شرکت کرد. اتفاقی که باعث واکنش های زیادی شد.

اتهام روز: شرکت در شادی بعد از گل حریف!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته نوزدهم رقابت های دسته اول انگلیس، چمپیونشیپ، تیم های ناتینگهام فارست و شفیلد ونزدی در استادیوم سیتی گراوند به میزبانی ناتینگهام به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر صفر میزبان به پایان رسید.


با این نتیجه، شفیلدونزدی با 9 امتیاز همچنان در قعر جدول 24 تیمی دسته اول انگلیس باقی ماند تا بیش از پیش به سقوط به دسته پایین تر نزدیک شود. ناتینگهام نیز با پیروزی در این دیدار مهم و حیاتی، از رده بیست و سوم به رده بیست و یکم صعود کرد تا موقتا از جمع 3 تیم سقوط کننده به دسته دوم، فاصله بگیرد.

 

1554035

 

1554036

اودوباجو معتقد است که تصور می کرده داور بخاطر این صحنه خطا اعلام می کند و به همین دلیل با بازیکن حریف لبخند زده اما بعد از ثانیه هایی، داور مسابقه این گل را پذیرفت.


اما نکته ای که باعث شد این بازی در کانون توجه رسانه ها قرار بگیرد، متهم شدن موسی اودوباجو مدافع 27 ساله و انگلیسی شفیلد در شادی پس از گل دوم بازیکنان ناتینگهام است. جایی که لوئیس گرابان مهاجم جامائیکایی ناتینگهام در دقیقه 87 گل دوم و پیروزی بخش را وارد دروازه شفیلد کرد و موسی اودوباجو لبخند زنان به سراغ او رفته و با او دست می دهد.

 

1554034


پس از این بازی، فیلم لحظه لبخند زدن اودوباجو در فضای مجازی منتشر شد و این حرکت مدافع شفیلدونزدی با واکنش شدید هواداران این تیم مواجه شد. اتفاقی که باعث شد اودوباجو در صفحه شخصی خود در توئیتر نسبت به آن واکنش نشان دهد.


او در توئیتر خود نوشت: باخت برای خودم و تیم ناامید کننده است. من هرگز با 5 بازیکن رقیب برای گلزنی به تیم ما خوشحال نمی شوم. من به لوئیس گرابان (زننده گل) گفتم به هیچ وجه این گل درست نبود چرا که او قبل از ربودن توپ، دچار خطا شد و من لبخند زدم چون فکر میکردم گل مردود اعلام می شود.

 

1554033


او ادامه داد: ما در قعر جدول لیگ هستیم. هیچ کس در این باشگاه نمی خواهد تیم به دسته پایین سقوط کند و فرصت آن نیست که من در جشن گلی شرکت کنم که ما را در پایین جدول نگه دارد.


وی افزود: خارج از متن اصلی اتفاقات، فیلم ها می توانند تصور غلطی داشته باشند. امیدوارم این مسئله را با هوادارانی که در تعهد من نسبت به تیم شک داشتند، پاک کرده باشم.

دیدگاه‌ها