کد خبر : 1725708 | 26 آذر 1399 ساعت 12:39 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

دعوای پپ با داور چهارم به خاطر وقت تلف شده(عکس)

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی درباره رفتار خشمگین خود با داور چهارم دیدار این تیم مقابل وست برومویچ توضیح داد.

دعوای پپ با داور چهارم به خاطر وقت تلف شده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در جریان تساوی دیروز منچسترسیتی مقابل وست برومویچ که با نتیجه 1-1 اتفاق افتاد پپ گواردیولا سرمربی سیتی که از عملکرد تیمش و نتیجه بازی عصبانی بود و این عصبانیت را در کنفرانس خبری بعد از بازی هم نشان داد در زمین با داور چهارم مسابقه درگیری لفظی پیدا کرد.

 

1554044

 

درحالیکه چیزی به پایان دیدار دو تیم با تساوی 1-1 باقی نمانده بود داور چهارم مسابقه به کنار زمین آمد و تابلوی الکترونیک را بالا گرفت تا مدت زمان تلف شده بازی را اعلام کند. پپ گواردیولا اما خود را سر راه آنتونی تیلور داور چهارم مسابقه قرار داد و با حالتی عصبانی با او درگیری لفظی پیدا کرد.

 

1554047

 

گواردیولا از اینکه داور چهارم تنها چهار دقیقه وقت تلف شده برای بازی اعلام کرده عصبانی بود. او در حال جر و بحث با تیلور دیده شد و حتی مشخص بود درحالیکه او سعی دارد تابلو را بالا بگیرد گواردیولا بدنش را در مقابل او قرار داده و سعی می‌کند مانع از بالا رفتن تابلو بشود.

 

1554048

 

گواردیولا در کنفرانس خبری بعد از بازی در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباه این ماجرا گفت: " من با آنتونی تیلور مشکلی نداشتم. حرف من فقط این بود که 4 دقیقه کم است. گابریل فقط سه دقیقه روی زمین افتاده بود. ما شش تعویض داشتیم و هر بار که دروازه بان توپ را می گرفت و نگه می داشت 30 ثانیه طول می کشید تا بازی دوباره شروع شود. من انتظار وقت تلف شده بیشتری داشتم".

 

1554045

 

 

دیدگاه‌ها