کد خبر : 1725709 | 26 آذر 1399 ساعت 12:50 | 44.8K بازدید | 0 دیدگاه

زد و خورد عجیب بازیکنان صدرنشین لیگ انگلیس (عکس)

بازیکنان تیم بورنموث در اقدامی عجیب با یکدیگر درگیر شدند آن هم به دلیل اینکه سام سوردیج هم تیمی اش را در موقعیت گلزنی قرار نداد.

زد و خورد عجیب بازیکنان صدرنشین لیگ انگلیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هفته نوزدهم لیگ دسته اول انگلیس برای بورنموثی ها خوب پیش رفت. آنها در مقابل تیم رده بیست و سومی وایکام واندررز با یک گل به برتری رسیدند تا همچنان صدر جدول چمپیونشیپ را در اختیار داشته باشند.


با توجه به حضور دو تیم در صدر و قعر جدول، انتظار می رفت بورنموث صدرنشین کار راحتی را در خانه خود داشته باشد اما آنها برای کسب این 3 امتیاز به زحمت افتادند و به سختی توانستند از سد حریف انتهای جدولی خود عبور کنند.


اما در لحظات پایانی این مسابقه، اتفاق عجیبی رخ داد. در حالیکه داور مسابقه 5 دقیقه زمان تلف شده برای این بازی در نظر گرفته بود، سام سوردیج بازیکن 22 ساله بورنموث در درون محوطه جریمه حریف صاحب یک موقعیت ایده آل شد ولی شوت او را رایان آلسوپ سنگربان وایکام به کرنر فرستاد.

 

1554051


صحنه ای که به مذاق جونیور استانیسلاس مهاجم بورنموث و زننده تک گل بازی خوش نیامد. او که در موقعیت بهتری قرار داشت، انتظار داشت سوردیج به جای شوت به سمت دروازه حریف، به او پاس بدهد ولی مهاجم جوان بورنموث تصمیم گرفت شانس خودش را برای باز کردن دروازه حریف امتحان کند.


این دو نفر با یکدیگر گلاویز شده و ضرباتی را نیز به همدیگر وارد کردند تا اینکه توسط هم تیمی ها و بازیکنان حریف به این قائله خاتمه داده شد تا زد و خورد دو بازیکن صدرنشین لیگ دسته اول انگلیس شدیدتر نشود.
جونیور استانیسلاس که در این فصل 6 گل برای تیمش به ثمر رسانده و 2 پاس گل نیز داده است، شاید انتظار داشت سوردیج او را صاحب موقعیت گلزنی کند تا این بازیکن خودش را در جدول بهترین گلزنان چمپیونشیپ بالا بکشد. اتفاقی که رخ نداد و موجب درگیری دو بازیکن شد.

 

1554052


اما در حالی که به نظر می رسید این اتفاق با واکنش جیسون تیندال سرمربی بورنموث مواجه شود، او در پایان بازی همه چیز را خوب جلوه داد. او گفت: این مسئله علاقه بازیکنان به تیم را به من نشان می دهد و اینکه چقدر آنها می خواهند برنده شوند و هر بازی برای آنها چقدر مهم است.


او در پاسخ به این سوال که آیا این حادثه برای باشگاه اتفاق خوبی است یا نه، گفت: شما نمی خواهید ببینید که چه اتفاقی افتاده است اما تفاوتی با آنچه که هر از چند گاهی در مکان های آموزشی در بالا و پایین کشور اتفاق می افتد، ندارد.


او گفت: هیچ احساس بدی بین آنها وجود ندارد. آنها در آن زمان فقط ناامید شده بودند. آنها اکنون در اتاق رختکن هستند، حال همه خوب است، همه می خندند، همه شوخی می کنند، هنوز متحد هستند و همه چیز فراموش شده است.

 

1554049

دیدگاه‌ها