کد خبر : 1725712 | 26 آذر 1399 ساعت 13:15 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

کارلتو: به مشیری قول دادم اورتون را نامزد قهرمانی کنم

کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون می‌گوید به این تیم قول داده که اورتون را به یکی از نامزدهای همیشگی قهرمانی در انگلیس تبدیل کند.

کارلتو: به مشیری قول دادم اورتون را نامزد قهرمانی کنم

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون می‌گوید به فرهاد مشیری، ثروتمند ایرانی که مالک اکثریت سهام باشگاه اورتون است قول داده که اورتون را به تیمی تبدیل می‌کند که یکی از نامزدهای همیشگی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس باشد.

 

1554055

 

مشیری از زمانی که به سهامدار اصلی اورتون تبدیل شده تا کنون 540 میلیون دلار در این تیم سرمایه گذاری کرده و به نظر می‌رسد حتی با وجود دشواری‌های مالی ناشی از بحران کرونا قصد دارد به سرمایه گذاری هنگفت خود در این باشگاه ادامه دهد.

 

1554056

 

آنچلوتی در آستانه دیدار امروز اورتون مقابل لستر گفت: " من این را می دانم که مالک باشگاه علاقه زیادی به اورتون دارد و قصدش واقعاً پیشرفت این باشگاه است. این برای اورتون و هوادارانش موضوع خیلی مهمی است. فشاری که من احساس می کنم به این خاطر است که مشیری به من خیلی اعتماد دارد. او به من اعتماد دارد و به همین خاطر بود که من را به اورتون آورد. من در جواب این حمایت باشگاه را به بالاترین سطح انگلیس می رسانم. این هدف من است و قولی است که به مشیری داده ام".

 

 

دیدگاه‌ها