کد خبر : 1725719 | 26 آذر 1399 ساعت 13:41 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

اندی کول

ورنر استراحت می‌خواهد تا برای چلسی گلزنی کند

اندی کول ستاره سابق چلسی می‌گوید فرانک لمپارد باید به تیمو ورنر مهاجم آلمانی این تیم استراحت بدهد تا او بار دیگر گلزنی برای تیمش را شروع کند.

ورنر استراحت می‌خواهد تا برای چلسی گلزنی کند

به گزارش "ورزش سه"، ناکامی تیمو ورنر در گلزنی برای چلسی در مسابقات اخیر باعث شده این مهاجم آلمانی با انتقادهای زیادی مواجه شود. اندی کول مهاجم سابق چلسی می‌گوید تیمو ورنر به استراحت نیاز دارد و لمپارد سرمربی تیم باید مدتی به او استراحت بدهد تا ورنر بتواند بار دیگر گلزنی برای چلسی را آغاز کند.

 

1550716

 

چلسی امسال تابستان ورنر را با قرارداد 64 میلیون دلاری از لایپزیش به خدمت گرفت و به گلزنی او امیدهای زیادی بسته بود. اما ورنر که در لایپزیش نام خود را به عنوان یکی از گلزن ترین مهاجمان اروپا مطرح کرده بود در استمفورد بریج به هیچ وجه نتوانسته چنین درخششی داشته باشد.

 

1541277

 

اندی کول مهاجم سابق چلسی در این باره گفت: " ورنر به نظرم وقتی از سمت چپ به محوطه جریمه حمله می‌کند خیلی خطرناک است. ورنر به نظر من فقط باید کمی روی قدرت تمام کنندگی‌اش کار کند. من اصلاً شک ندارم که تیمو برای چلسی یک بازیکن درجه یک خواهد بود. اما در حال حاضر فکر کنم او به استراحت نیاز دارد و لمپارد باید این فرصت را به او بدهد. به خصوص با توجه به اینکه گزینه های دیگری هم دارد".

 

 

دیدگاه‌ها