کد خبر : 1725745 | 26 آذر 1399 ساعت 16:28 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

خیبر خرم آباد 2 - ملوان بندرانزلی 2

لیگ یک/ فارغ جشن پاگشای ویسی را بر هم زد

در اولین تجربه حضور عبدالله ویسی روی نیمکت خیبر خرم آباد، در پایان یک دوئل جذاب و نزدیک، شاگردان ویسی مقابل ملوان به تساوی رضایت دادند و پنجمین امتیاز فصل خود را به دست آوردند.

لیگ یک/ فارغ جشن پاگشای ویسی را بر هم زد

به گزارش "ورزش سه" پس از آن‌که در اتفاقی غیرمنتظره امیدرضا روانخواه تصمیم گرفت تا از سمت سرمربیگری خیبر کنار برود و عبدالله ویسی جایگزین او شد، سبزپوشان خیبر خرم آباد در هفته پنجم لیگ دسته اول امروز به مصاف تیم ملوان بندرانزلی رفتند؛ خیبری‌ها که از چهار مصاف قبلی خود چهار امتیاز به دست آورده بودند در حالی به مصاف شاگردان مازیار زارع رفتند که آن‌ها به لحاظ امتیازی در جدول جایگاه بهتری را در اختیار داشتند.

 

در یک بازی نزدیک، پربرخورد و البته پرحاشیه که باعث شد تا در فاصله چند دقیقه در اوقات تلف شده نیمه نخست دو پنالتی در زمین مسابقه رخ بدهد و هر کدام از تیم‌ها صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شوند، ابتدا شاگردان ویسی توسط عارف رستمی به گل برتری رسیدند اما دقایقی بعد اعلام پنالتی به سود ملوان و ضربه مهیار زحمتکش باعث شد تا بازی خیلی زود به تساوی کشیده شود و دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم حملات روی دروازه دو تیم ادامه داشت تا این‌که بازهم رستمی ناجی تیمش شد و بار دیگر توانست خیبر را در این دوئل حساس پیش بیندازد و گل دوم را وارد دروازه ملوان کرد؛ در ادامه مسابقه، شاگردان مازیار زارع برای جبران نتیجه و کسب حداقل یک امتیاز مهم از این دوئل حساس، سرپا حمله شدند تا این‌که در واپسین ثانیه‌ها، وحید فارغ مدافع پیش‌تاخته ملوانی‌ها توانست گل تساوی را بزند و تیمش را به هشتمین امتیاز در فصل جدید پس از انجام پنج مسابقه برساند.

 

عبدالله ویسی هم در اولین تجربه سرمربیگری خود در خیبر، پیروزی را با تساوی در آخرین لحظات تعویض کرد تا خیبری‌ها از پنج بازی اخیر خود در لیگ یک، پنج امتیاز به دست آورده باشند.

 

دیدگاه‌ها