کد خبر : 1725755 | 26 آذر 1399 ساعت 16:28 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری آستارا 3 – استقلال ملا ثانی یک

لیگ یک / طوفان شهرداری در غیاب اشجاری

تیم شهرداری آستارا در روزی که حسن اشجاری را دیگر به عنوان سرمربی بر بالای سر خود نمی دید در برابر استقلال ملاثانی ارایه گر بازی تهاجمی بود و سه گل به تیم حریف زد.

لیگ یک / طوفان شهرداری در غیاب اشجاری

به گزارش"ورزش سه"، البته گل اول این بازی توسط تیم میهمان به ثمر رسید. گل دقیقه 12 سجاد بازگیر استقلال ملاثانی را یک بر صفر از حریف پیش انداخت. خیلی طولی نکشید که بازی به تساوی کشیده شد. در دقیقه 21 بازی بهزاد سلطانی نتیجه بازی را برابر کرد.  در نیمه دوم شرایط به سود تیم میزبان برگشت. عارف اکبری و امین حقده در دقایق 65 و 86 برای شهرداری آستارا گلزنی کردند تا این تیم کامبک رویایی در هفته پنجم بازی های لیگ یک داشته باشد.

 

دو تیم با توجه به اینکه تیم های نیمه پایین جدول بودند و پیش از  این بازی از نظر امتیازی شرایط خوبی نداشتند این بازی را با نیت برد تهاجمی شروع کردند و به همین بهانه ابتدا تیم میهمان به گل رسید. این شیوه از بازی به تیم شهرداری آستارا هم اجازه پیشروی داد ودر نهایت روی نمایش خوبی که داشت 3 بار به گل رسید. بدون شک اگر استقلال ملاثانی تصمیم به ارایه بازی دفاعی می گرفت شاید گل اول بازی را به ثمر نمی رساند اما از سویی دیگر سه گل نمی خورد.

 

شهرداری آستارا با کسب سه امتیاز این دیدار شمار امتیازات خود را به عدد 7 رساند و تا رده دهم جدول بالا آمد اما استقلال ملاثانی 5 امتیازی ماند. هر دو تیم اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می کنند.

دیدگاه‌ها