کد خبر : 1725777 | 26 آذر 1399 ساعت 18:21 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

دانیله ده روسی:

لیونل مسی همیشه بهترین بازیکن جهان است

دانیله ده روسی عوامل قهرمانی بایرن مونیخ را بهترین های سال 2020 معرفی کرد.

 لیونل مسی همیشه بهترین بازیکن جهان است

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب مراسم بهترین های سال از سوی فیفا برگزار می شود و به نظر می رسد رابرت لواندوفسکی و هانسی فلیک نامزدهای اصلی دریافت جایزه بهترین بازیکن و سرمربی سال هستند. دانیله ده روسی، ستاره سابق فوتبال ایتالیا که یکی از مدعوین این مراسم است، ضمن تمجید از لیونل مسی این دو انتخاب احتمالی را تایید کرده است.

 

دانیله ده روسی گفت: "از نظر من لیونل مسی همیشه بهترین بازیکن است، اما اگر عملکرد بازیکنان در سال گذشته را در نظر بگیرید، رابرت لواندوفسکی شایسته دریافت این جایزه است. لواندوفسکی در لباس بایرن مونیخ فاتح لیگ قهرمانان شده، گل های زیادی به ثمر رساند و از نظر سبک بازی نیز بهترین بود.

 

1509618

 

بهترین سرمربی سال؟ این انتخاب آسان نیست، زیرا همه نامزدها به دستاوردهای بزرگی رسیده اند. اما معمولا فردی که بیشترین عناوین را کسب کرده جایزه را دریافت می کند، بنابراین هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ قطعا شانس اول است. کسی که در اواسط فصل هدایت یک تیم را بر عهده گرفته و در این میان مجبور بوده با مشکلات ویروس کرونا نیز مقابله کند، اما همه چیز را تغییر داده و فاتح تمامی عناوین شده، بی شک لایق دریافت جایزه بهترین سرمربی جهان است.

 

بهترین همبازی دوران ورزشی ام؟ من در کنار چند بازیکن استثنایی و قهرمانان بزرگی بازی کرده ام، اما فرانچسکو توتی بهترین بود. او چیزی داشت که دیگران نداشتند. توتی می توانست هم تیمی هایش را در هر جای زمین حتی اگر خیلی دور باشند هم پیدا کند."

دیدگاه‌ها