کد خبر : 1725781 | 26 آذر 1399 ساعت 18:45 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

برباتوف:

جایزه دبِست حق مسی و رونالدو نیست

دیمیتار برباتوف معتقد است روبرت لواندوفسکی باید برنده نهایی جایزه دِبست فیفا شود.

جایزه دبِست حق مسی و رونالدو نیست

به گزارش "ورزش سه"، دیمیتار برباتوف بازیکن سابق منچستریونایتد معتقد است که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو شایستگی حضور در بین نامزدهای بهترین بازیکن فیفا برای سال جاری را نداشتند. 

 

 

1551676

 

 

این دو بازیکن برای بیش از یک دهه سلطه کاملی بر فوتبال جهان داشتند. با این که هر دو بازیکنان در دهه 30 سالگی خود هستند اما همچنان عملکرد خوبی را از خود به نمایش می‌گذارند. آنها از سال 2008 تا به حال 11 توپ طلا از مجموع 12 توپ طلای اهدا شده را کسب کردند که از میان 6 بار مسی و 5 بار رونالدو برنده بودند. اما برباتوف معتقد است که عملکرد این دو بازیکن در یک سال اخیر به گونه ای نبوده که این دو بازیکن شایستگی کافی را برای حضور در فهرست نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن فیفا در کنار روبرت لواندوفسکی داشته باشند. 

 

 

1553703

 

 

مسی در سال فاجعه بار بارسلونا هیچ جامی کسب نکرد و رونالدو در یوونتوس تنها قهرمانی سری آ را به دست آورد. اما لواندوفسکی با 55 گلی که به ثمر رساند نقش اصلی را در فتح سه گانه بایرن داشت.

برباتوف به "بت فر" گفت:« من شگفت زده شدم که رونالدو و مسی در بین نامزدهای نهایی دریافت جایزه بهترین بازیکن فیفا(دِبست)حضور داشتند و فکر نمی‌کنم شایسته چنین چیزی بودند.

معتقدم این جایزه باید به لواندوفسکی برسد و او شایستگی آن را دارد. نمی‌دانم چه فوتبالیست دیگری می‌توانست در این لیست باشد. مردم همیشه در این باره بحث می‌کنند. اگر لواندوفسکی برنده نشود، ناعادلانه خواهد بود. این که توپ طلا برگزار نشد هم درست نبود چون او انتخاب من و بسیاری دیگر بود.»

دیدگاه‌ها