کد خبر : 1725786 | 26 آذر 1399 ساعت 19:06 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

اخراج دقیقه ۲۵ تمام برنامه های ما را به هم ریخت

عنایتی: داور باعث شد به خودم هم شک کنم

سرمربی هوادار از اتفاق های داور بازی با بادران در هفته پنجم‌ لیگ یک ناراحت است.

عنایتی: داور باعث شد به خودم هم شک کنم

به گزارش ورزش سه، رضا عنایتی در مورد شکست ۲ بر یک تیمش برابر بادران گفت: اول فکر می کنم بازی بسیار جذاب و تهاجمی بود و هر دو تیم در زمین جنگنده بودند و برای پیروزی تلاش می کردند. قطعا یکی از بازی های زیبای هفته را شاهد بودیم و کسانی که بازی را دیدند لذت بردند.

 

او ادامه داد: خودتان دیدید ما بازی را کاملا برتر از حریف آغاز کردیم و خیلی زود به گل رسیدیم ولی اخراج دقیقه ۲۵ تمام برنامه های ما را به هم ریخت و بازی برابر تیم خوب بادران خیلی سخت شد. در ادامه با وجود ۱۰ نفره بودن ما بازهم موقعیت داشتیم ولی روی دو اشتباه فردی گل دریافت کردیم.

 

سرمربی هوادار در مورد اتفاق های داوری هم گفت: من عادت ندارم در مورد داوری صحبت کنم و همیشه به جامعه شریف داوران احترام گذاشته ام ولی واقعا در داوری اتفاق هایی رخ می دهد که به خودم هم شک می کنم. داور در این بازی پنالتی واضح ما را نگرفت و‌ در صحنه ای مشابه به ضرر ما پنالتی اعلام شد. این چهارمین بازی است که اتفاق های داوری به ضرر ما تمام می شود و واقعا نمی دانم چه بگویم.

 

او‌ در مورد قضاوت داور بازی بادران گفت: در چند صحنه داور چهارم می خواست به داور وسط کمک کند اما اعتنایی به حرف های او نشد. حتی در یک صحنه داور چهارم گفت که داور اعلام کرده خودش بهتر تشخیص می دهد چه تصمیمی بگیرد. من در ۲۰ سال حضورم در فوتبال آخر نفهمیدم فلسفه داور چهارم چیست. امروز روز خوب داوری نبود و اتفاق های بازی باعث شد تیم ما عصبی شود. امیدوارم‌ در بازی های بعدی این اتفاق رخ ندهد تا تیمی که شایسته است بتواند مزدزحمت خود را بگیرد.

 

رضا عنایتی در پایان گفت: به بچه هایم‌تبریک می گویم، با وجود اینکه ۱۰ نفر بودیم بازهم حق مان شکست نبود اما متاسفانه زورمان به یکسری مسائل نرسید. همین امشب این شکست را فراموش می کنیم و به فکر بازی بعدی برابر چوکا خواهیم بود.

دیدگاه‌ها