کد خبر : 1725818 | 26 آذر 1399 ساعت 21:45 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

توماسون:

جرأت تماشای دوباره فینال استانبول را ندارم

یاندال توماسون، مهاجم سابق میلان از فینال استانبول به عنوان یکی از بدترین خاطرات خود یاد کرد.

جرأت تماشای دوباره فینال استانبول را ندارم

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خاطره انگیزترین و دراماتیک ترین مسابقات فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2005 رخ داد؛ جایی که دو تیم میلان و لیورپول در استانبول به مصاف یکدیگر رفتند. در آن مسابقه ابتدا روسونری با سه گل از حریف خود پیش افتاد اما قرمزهای آنفیلد در بازگشتی باورنکردنی بازی را به تساوی کشاندند و سپس در ضربات پنالتی پیروز شدند تا به‌شکل خارق‌العاده‌ای فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوند.

 

یاندال توماسون، مهاجم دانمارکی و سابق میلان یکی از بازیکنانی بود که در فینال استانبول حضور داشت. او در نیمه دو آن دیدار به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و اکنون به صحبت درباره آن مسابقه که برای او و میلان بسیار سخت و ناراحت کننده پیش رفت، پرداخته است.

 

 

1554147

 

 

یاندال توماسون که در طول سه فصل در 114 بازی برای میلان 35 گل به ثمر رساند، در مصاحبه ای پیرامون فینال استانبول می گوید: " به وضوح این بدترین خاطره من از سال های حضور در میلان بود. وقتی ضربه پنالتی را زدم فکر کردم که برنده خواهیم شد اما چند دقیقه بعد همه چیز عوض شد. ما بعد از آن شکست نابود شدیم. من هرگز جرات تماشای دوباره آن مسابقه را نداشته‌ام و هرگز این کار را انجام نخواهد داد."

دیدگاه‌ها