کد خبر : 1725836 | 26 آذر 1399 ساعت 22:56 | 41.5K بازدید | 1 دیدگاه

یوونتوس ۱- ۱ آتالانتا؛ رونالدو عامل توقف بیانکونری

یوونتوس در مسابقه ای که کریستیانو رونالدو پنالتی از دست داد مقابل آتالانتا متوقف شد.

یوونتوس ۱- ۱ آتالانتا؛ رونالدو عامل توقف بیانکونری

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در یکی از حساس ترین بازی های هفته دوازدهم سری آ میزبان آتالانتا بود که در پایان این مسابقه با نتیجه 1-1 تمام شود.

 

مسابقه در حالی آغاز شد که در همان لحظات ابتدایی آتالانتا به یک ضربه ایستگاهی دست یافت اما نتوانست از این فرصت استفاده کند.

 

 

1554177

 

 

در دقیقه 5 یوونتوس می توانست توسط فوق ستاره پرتغالی خود یعنی کریستیانو رونالدو به گل برتری دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن در دهانه دروازه به شکل عجیبی به بیرون رفت تا یووه یک موقعیت بسیار خوب را از دست داده باشد.

 

چند دقیقه بعد باز هم این یوونتوس بود که می توانست به گل برسد اما همکاری آلوارو موراتا، خوان کوادرادو و کریستیانو رونالدو نتیجه بخش نبود. در واقع مهاجم اسپانیایی در دو مرحله اشتباهات عجیبی انجام داد و یک فرصت بزرگ را برای یووه از دست داد.

 

حملات یوونتوس بالاخره نتیجه داد و این تیم در دقیقه 29 به گل اول دست یافت. حرکت فوق العاده فدریکو کیه زا و شوت استثنایی او به تور دروازه آتالانتا چسبید و نتیجه را 1-0 کرد.

 

 

1554178

 

 

در ادامه نیمه اول آتالانتا عملکرد بهتری داشت و چند بار دروازه یوونتوس را تهدید کرد اما با بدشانسی و البته درخشش وویچک شزنی مواجه شد تا دو تیم با همان یک گل به سود یووه راهی رختکن شوند.

 

آتالانتا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و توانست در دقیقه 56 گل تساوی بخش را وارد دروازه یوونتوس کند. فرویلر بعد از یک حرکت خوب و با ضربه ای مهار نشدنی از پشت محوطه جریمه دروازه یوونتوس را باز کرد و کار را به تساوی کشاند.

 

 

1554175

 

 

یوونتوس در دقیقه 60 و بعد از خطا روی فدریکو کیه زا درون محوطه جریمه به یک ضربه پنالتی دست یافت. کریستیانو رونالدو پشت توپ ایستاد اما برخلاف انتظار ضربه او توسط گولینی مهار شد.

 

 

1554171

 

 

در ادامه بازی هر دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند اما هیچ کدام از آنها حاصلی نداشت تا مسابقه در پایان با تساوی 1-1 تمام شود و یوونتوس دو امتیاز بسیار مهم را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها