کد خبر : 1725849 | 27 آذر 1399 ساعت 00:28 | 43.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره بلژیکی با گریه چمن مه‌آتزا را ترک کرد (عکس)

دریس مرتنر خیلی زود و در شرایطی که بازی تیمش برابر اینتر هنوز به دقیقه 20 نرسیده بود، لنگ لنگان و با گریه زمین مسابقه را ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار دو تیم اینترمیلان و ناپولی در ورزشگاه جوزپ مه‌آتزا در شرایطی با تساوی بدون گل خاتمه یافت که در مجموع تیم میهمان عملکرد بهتری داشت ولی خطرناک ترین موقعیت این بازی چند دقیقه پس از تعویض اجباری جنارو گتوسو اتفاق افتاد و در شرایطی که اوسپینا گلر ناپولی فقط در حال مشاهده بود، شوت مارتیتز با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه اش راهی اوت شد.


اما بی شک خبر بد برای هواداران ناپل در نیمه اول این مسابقه مصدومیت شدید مرتنز بود؛ وینگر سرعتی و تکنیکی تیم فوتبال ناپولی پس از برخوردی که با باستونی در نزدیکی های محوطه جریمه داشت، روی زمین افتاد و بازیکنان خودی با قطع کردن حمله، پزشکان را برای بررسی شرایط او فراخواندند.


ستاره بلژیگی ناپولی پس از دقایقی و در شرایطی که اشک از چشمانش جاری شده بود و درد می‌کشید، زمین مسابقه را پیش از دقیقه 20 ترک کرد و جای خود را به پتانیا داد.


بی شک مهم ترین خبر برای هواداران ناپولی، جنارو گتوسو و همینطور سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک پس از پایان مسابقه اینتر و ناپولی، مطلع شدن از شرایط و میزان آسیب دیدگی این بازیکن خواهد بود.

 

1554215

دیدگاه‌ها