کد خبر : 1725854 | 27 آذر 1399 ساعت 00:53 | 17.4K بازدید | 2 دیدگاه

بایرن 2 - 1 ولفسبورگ؛ لوا واقعا بهترین است

بایرن مونیخ موفق شد در خانه خود 1-2 ولفسبورگ را مغلوب کند.

بایرن 2 - 1 ولفسبورگ؛ لوا واقعا بهترین است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در آخرین دیدار خانگی خود در سال 2020 موفق شد با دبل رابرت لواندوفسکی ولفسبورگ را مغلوب کرده و رکورد درخشان یک سال نباختن در استادیوم آلیانس آره نا را به ثبت برساند.

 

بر خلاف تصور ولفسبورگ بازی را بهتر آغاز کرد و موفق شد در دقیقه چهارم دروازه بایرن مونیخ را باز کند. روی ارسال امبابو به مرکز محوطه جریمه، ماکسیمیلیان فیلیپ با یک ضربه والی و چکشی به زیبایی موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

 

در دقیقه 17 بایرن مونیخ در دو صحنه فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ابتدا ضربه رابرت لواندوفسکی به مدافعان حریف برخورد کرد و در ادامه ضربه سر سرژ گنابری از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در اواسط نیمه اول ولفسبورگ باز هم توسط فیلیپ فرصت بسیار خوبی برای زدن گل دوم داشت، اما ضربه او در آستانه ورود به دروازه به مدافعان بایرن خورد و به کرنر رفت.

 

1554222

 

اما در دقیقه 45 بایرن مونیخ بالاخره به گل تساوی دست یافت. روی ارسال دقیق کینگزلی کومان از سمت چپ، لواندوفسکی در زاویه ای تنگ با یک ضربه سر تماشایی موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند و در نهایت نیمه اول با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

 

اما در همان اوایل نیمه دوم بایرن مونیخ به گل دوم هم دست یافت. روی پاس دقیق و عمقی ژروم بواتنگ، این بار لواندوفسکی در موقعیتی تک به تک موفق شد برای بار دوم دروازه ولفسبورگ را باز کند.

 

دقایقی بعد بایرن فرصت خوبی برای زدن گل سوم داشت و سرژ گنابری از زاویه ای تنگ شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او با فاصله ای اندک به بیرون رفت.

 

در دقیقه 64 این بار فیلیپ از گوشه محوطه بایرن مونیخ با یک ضربه والی دروازه این تیم را تهدید کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی راهی بیرون زمین شد. دقایقی بعد ولفسبورگ با ضربه محکم ویکتور فرصت مناسبی برای زدن گل برتری داشت، اما حضور به موقع نیکلاس سوله و سد راه توپ توسط او دروازه را نجات داد. در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی نتیجه ای نداد و بایرن مونیخ 1-2 موفق به غلبه بر ولفسبورگ شد.

دیدگاه‌ها