کد خبر : 1725858 | 27 آذر 1399 ساعت 01:25 | 31.3K بازدید | 2 دیدگاه

لیورپول 2-1 تاتنهام: بابی و هدیه بزرگ به یوگی

لیورپول در دیداری حساس موفق شد با نتیجه 2-1 تاتنهام را شکست بدهد.

لیورپول 2-1 تاتنهام: بابی و هدیه بزرگ به یوگی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ در دیداری خانگی مقابل تاتنهام، رقیب اصلی شان در کورس قهرمانی، با گل های محمد صلاح و روبرتو فیرمینو به پیروزی رسیدند و تک گل سون هیونگ مین هم نتوانست مانع از شکست شاگردان ژوزه مورینیو شود.

 

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و جریان مسابقه بیشتر در میانه میدان دنبال شد. اولین فرصت برای لیورپول و در دقیقه 13 روی یک موقعیت ایستگاهی از سمت چپ ایجاد شد، اما ارسال اندرو رابرتسون و ضربه سر بابی فرمینو با عکس العمل هوگو لوریس همراه شد.

 

در دقیقه 22 لیورپول باز هم فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه محمد صلاح روی پاس به بیرون رابرتسون توسط دروازه بان حریف مهار شد.

 

1554233

 

اما در دقیقه 26 لیورپول با خوش شانسی به گل اول دست یافت. ضربه محمد صلاح به توبی آلدرویرد برخورد کرده، تغییر مسیر داد و از بالای سر لوریس گذشت تا وارد دروازه تاتنهام شود.

 

اما تاتنهام در صدد جبران برآمد و در دقیقه 32 به گل تساوی دست یافت.روی پاس جیووانی لوسلسو، سون هیونگ مین در موقعیتی تک به تک با ضربه ای زمینی به زاویه مخالف آلیسون را تسلیم کرده و دروازه لیورپول را باز کرد.

 

در دقایق پایانی نیمه اول هوگو لوریس به زیبایی ضربه بابی فرمینو را با کف دست مهار کرد و نیمه نخست با تساوی 1-1 به اتمام رسید. تاتنهام نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی پاس اشتباه آلیسون بکر و ضربه فنی هری کین می توانست به گل برتری دست یابد، اما دروازه بان برزیلی اشتباه خودش را جبران کرد.

 

1554239

 

در دقیقه 69 تاتنهام فاصله ای تا زدن گل برتری در خانه لیورپول نداشت، اما استیون برخواین روی پاس سون هیونگ مین و در موقعیتی تک به تک بدشانس بود و ضربه او به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

دقایقی بعد این بار سادیو مانه با چرخشی تماشایی و ضربه ای محکم از سمت چپ محوطه تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت، اما ضربه محکم او به دیرک افقی دروازه تاتنهام برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

 

1554240

 

اما در نهایت و در شرایطی که به نظر می رسید این دیدار با تساوی 1-1 رو به پایان است، لیورپول در دقیقه 90 به گل برتری دست یافت. روی ارسال کرنر از سمت چپ، بابی فرمینو با ضربه سر دقیق به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد تا لیورپول به پیروزی شیرین 1-2 برابر تاتنهام دست یابد.

دیدگاه‌ها