کد خبر : 1725866 | 27 آذر 1399 ساعت 02:10 | 48.3K بازدید | 2 دیدگاه

کلوپ پاسخ مورینیو را داد؛ بی شک لایق پیروزی بودیم

یورگن کلوپ تاکید کرد از عملکرد امشب لیورپول مقابل تاتنهام لذت برده است.

کلوپ پاسخ مورینیو را داد؛ بی شک لایق پیروزی بودیم


به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو بعد از دیدار امشب مقابل لیورپول مدعی شد تیمش باید پیروز می شده و حتی لایق مساوی هم نبوده، اما در نهایت مغلوب شده است. اما یورگن کلوپ نظر متفاوتی نسبت به سرمربی پرتغالی اسپرز داشته و تاکید کرد تیمش مستحق کسب سه امتیار در دیدار سرنوشت ساز امشب بوده است.

 

یورگن کلوپ گفت: "خیلی فکر نمی کنم شرایط مانند فصل گذشته باشد و نمی دانم چرا هواداران فوتبال چنین عقیده ای دارند. یکی از بهترین نمایش های مدت اخیر خودمان را ارائه دادیم و به سه امتیاز فوق العاده دست یافتیم.

 

1554244

 

من امیدوارم بابی فرمینو هرگز نسبت به خودش احساس شک و تردید نداشته باشد، زیرا خیلی در مورد او صحبت می شود. بابی فرمینو گل های فراوانی برای لیورپول به ثمر رسانده که اهمیت زیادی برای ما داشته اند. مهم نیست چه کسی موفق به گلزنی می شود و سبک بازی، ارسال ها و قدرت تمام کنندگی تیم است که اهمیت دارد، اما مردم چنین مواردی را نمی بینند.

 

از صمیم قلب خوشحال هستم. ما تیم خوبی هستیم اما نیازی نیست که در این رابطه داستان بسازیم. عملکردی مانند این در زمین فوق العاده است و حالا ما باید برای دیدار مقابل پالاس آماده باشیم.

 

من واقعا فکر می کنم که لیاقت سه امتیاز را داشتیم. البته اسپرز هم موقعیت هایی داشت و موفق به گلزنی هم شد و البته گل تاتنهام میلیمتری بود. دوره دشواری در حال سپری شدن است و تصور می کنم امشب موفق به ارائه نمایشی فوق العاده شدیم. تاتنهام تیمی سطح بالا و قدرتمند در طرح ریزی ضدحملات روی دروازه حریفان است و ما موفق به کسب سه امتیاز شدیم که لایقش هم بودیم. من از عملکرد تیمم در بازی امشب واقعا لذت بردم."

دیدگاه‌ها