کد خبر : 1725885 | 27 آذر 1399 ساعت 10:50 | 17.9K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراض کلوپ به گل سون: مشخص بود آفساید است

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از تصمیمات VAR دیدار تیمش با تاتنهام ناراضی است و می گوید گل سون هیونگ مین ستاره تاتنهام در موقعیت آفساید به ثمر رسید.

اعتراض کلوپ به گل سون: مشخص بود آفساید است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 2-1 لیورپول و تاتنهام سرمربیان دو تیم طعنه های زیادی به هم وارد کردند. اما به جز کنایه های دو طرفه ژوزه مورینیو و یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در اظهارنظری دیگر به تنها گل تاتنهام در این بازی که توسط سون هیونگ مین به ثمر رسید هم معترض بوده و معتقد بود با وجود بررسی VAR این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

 

1554286

 

در جریان بازی با چشم غیرمسلح به نظر می‌رسید که سون در موقعیت آفساید دروازه لیورپول را باز می‌کند. در تصاویر تلویزیونی اینطور به نظر می‌رسید که او قبل از دریافت توپ و حرکت به سمت دروازه لیورپول برای عبور دادن توپ از آلیسون در موقعیت آفساید قرار دارد. ولی بعد از بررسی صحنه توسط VAR داور بازی حکم به درست بودن این گل داد.

 

1552493

 

یورگن کلوپ اما با نظر تیم داوری و VAR درباره این گل موافق نبود و در پایان بازی گفت: " گل سون به نظر من آفساید بود. آنها صحنه را 20 بار تماشا کردند ولی من وقتی صحنه را دیدم به نظرم کاملاً مشخص بود که در موقعیت آفساید قرار دارد. البته روی این گل کسی را نباید مقصر دانست. بهترین راه برای دفاع کردن مقابل تاتنهام این است که توپ را دائم در اختیار خودتان نگه دارید".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها