کد خبر : 1725887 | 27 آذر 1399 ساعت 11:00 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

ترنت هم به مورینیو واکنش نشان داد(عکس)

ترنت الکساندر آرنولد ستاره لیورپول بعد از پیروزی تیمش مقابل تاتنهام، ادعاهای ژوزه مورینیو را به شدت رد کرد و خطاب به او گفت تیمی که بهتر بود به پیروزی رسید.

ترنت هم به مورینیو واکنش نشان داد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ترنت الکساندر آرنولد دفاع راست لیورپول بعد از پیروزی 2-1 تیمش بر تاتنهام در بازی دیروز دو تیم به ادعاهای ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام واکنش نشان داد و گفت بر خلاف صحبتهای مورینیو تیمی که در جریان بازی بهتر بوده به پیروزی رسیده است.

 

1554287

 

با اینکه در جریان بازی تاتنهام تنها 24 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و در مقابل یازده شوت لیورپول تنها دو شوت به سمت دروازه حریف شلیک کرده بود اما مورینیو در پایان بازی اصرار داشت که تیمش شایسته پیروزی در این بازی بوده است. این صحبتهای مورینیو طبیعتاً خشم لیورپولی‌ها را به دنبال داشت.

 

مورینیو بعد از بازی در مصاحبه با آمازون جمله‌ای به زبان آورد که واکنش لیورپولی‌ها را به دنبال داشت. مورینیو گفت: " من به کلوپ گفتم که تیم بهتر امروز باخت. کلوپ موافق نبود ولی این نظر او است".

 

1554288

 

الکساندر آرنولد بلافاصله بعد از صحبتهای او برای نشان دادن واکنش از توییتر استفاده کرد و با انتشار یک جمله به او واکنش نشان داد. او در کنار انتشار عکسی از جشن بازیکنان لیورپول بعد از زدن گل پیروزی نوشت: " بهترین تیم برنده شد".

 

 

دیدگاه‌ها