کد خبر : 1725901 | 27 آذر 1399 ساعت 12:20 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت دروازه‌بان آلمانی از تیم خودی

انتقاد از خود در آرسنال: بی‌نظم‌، بی‌روحیه، بی‌انگیزه

برند لنو دروازه‌بان آلمانی آرسنال بعد از تساوی 1-1 مقابل ساوتهمپتون به انتقاد تند از تیم خودش پرداخت و آرسنال را بی‌نظم، بی‌روحیه و فاقد اعتماد به نفس دانست.

انتقاد از خود در آرسنال: بی‌نظم‌، بی‌روحیه، بی‌انگیزه

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب در خانه خود امیریتس میزبان ساوتهمپتون بود ولی شاگردان آرتتا در این بازی هم از رسیدن به پیروزی بازماندند تا فشارها بر این تیم همچنان در اوج باقی بماند. برند لنو سنگربان آلمانی این تیم در پایان بازی انتقادات تندی به توپچی ها وارد کرد و خبرساز شد.

 

1554193

 

آرسنال با این تساوی در 9 بازی اخیر خود در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی نشده و خود را در رتبه پانزدهم جدول می بیند که برای آرسنالی‌ها موقعیتی غیر قابل قبول است. کسب 14 امتیاز از 13 بازی ابتدای فصل بدترین آمار شروع آرسنال در 45 سال اخیر بوده است.

 

لنو دروازه بان آرسنال در پایان بازی دیروز انتقادات تندی به تیم وارد کرده و گفت: " فشار بر آرتتا اصلاً درست نیست. اگر کسی بخواهد به خاطر وضعیت فعلی ما سرزنش شود آرتتا کمتر از همه ما سزاوار سرزنش است".

 

1554318

 

برند لنو در ادامه گفت: " اگر به نحوه حرکت ما در زمین نگاه کنید با من موافق می‌شوید که تقصیرکار اصلی بازیکنان هستند. من باید صادق باشم و واقعیت را بگویم. ما کارت قرمزهای بی دلیل می‌گیریم اشتباه می‌کنیم و در جاهایی می‌ایستیم که مورد نظر مربی نیست. ما این مسائل را هزار بار مرور کرده ایم ولی در نهایت نداشتن تمرکز بازیکنان است که کار را خراب می‌کند. در رختکن ما کسی از سرمربی انتقاد نمی‌کند. ما از خودمان انتقاد می‌کنیم و بازیکنان می‌دانند که مقصر اصلی خودشان هستند. ما در واقع کیفیت خوبی داریم ولی نمی دانم چرا یکدفعه وضع تیم اینطور شد. هیچکس نمی‌تواند تنها یک نفر را مقصر قلمداد کند".

 

 

دیدگاه‌ها