کد خبر : 1725904 | 27 آذر 1399 ساعت 12:40 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت فلیک از لواندوفسکی: The Best مال اوست

هانسی فلیک سرمربی بایرن بعد از دبل لواندوفسکی در پیروزی تیمش مقابل ولفسبورگ گفت جایزه The Best امسال حق این ستاره لهستانی است.

حمایت فلیک از لواندوفسکی: The Best مال اوست

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل ولفسبورگ که با دو گل رابرت لواندوفسکی بدست آمد از ستاره تهاجمی تیمش ستایش کرد و او را شایسته کسب جایزه The Best فیفا اعلام کرد.

 

1554321

 

لواندوفسکی از نامزدهای جایزه امسال The Best فیفا است. مراسم اهدای این جایزه این هفته پنج شنبه در شهر زوریخ سوئیس برگزار می‌شود و رقبای اصلی لواندوفسکی، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هستند. لواندوفسکی در این بازی علاوه بر دو گلی که زد موفق شد به رکورد 250 گل در بوندس لیگا برسد.

 

هانسی فلیک در صحبتهای خود گفت: " لواندوفسکی نه تنها در زمین برای ما خیلی مهم است بلکه در رختکن هم برای تیم اهمیت بسیار زیادی دارد. لواندوفسکی فوتبالیست مهمی است که نظرش برای تیم اهمیت و ارزش دارد. ما همه منتظر جوایز فیفا هستیم و معتقدیم مانوئل و لواندوفسکی جوایز بهترین دروازه بان و بهترین بازیکن را بدست خواهند آورد. هر دوی آنها شایسته این جوایز هستند".

 

1554322

 

هانسی فلیک که از لواندوفسکی برای فتح جایزه The Best حمایت کرد خودش در کنار یورگن کلوپ و مارچلو بیلسا نامزد دریافت جایزه بهترین مربی سال است.

 

 

دیدگاه‌ها