کد خبر : 1725912 | 27 آذر 1399 ساعت 13:40 | 12.3K بازدید | 1 دیدگاه

پیام سولسشر به یونایتد: می‌توانیم شانس قهرمانی باشیم

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد از تیمش انتظار دارد در برنامه فشرده بازی‌ها در دوران کریسمس شرایط خود را تغییر داده و به عنوان شانس قهرمانی قد علم کنند.

پیام سولسشر به یونایتد: می‌توانیم شانس قهرمانی باشیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در دوران کریسمس با برنامه بسیار فشرده ای روبرو است و باید ظرف 16 روز 6 بازی انجام بدهد. این دوره شانزده روزه برای همه تیم‌های لیگ برتر اهمیت زیادی دارد و حتی می‌تواند نتیجه فصل را تا حد زیادی مشخص کند.

 

1554330

 

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد در آستانه این روزهای دشوار در پیامی خطاب به بازیکنانش گفت از آنها انتظار دارد از این فرصت حداکثر استفاده را ببرند و بعد از این شانزده روز خودشان را به عنوان یکی از شانسهای قهرمانی در لیگ برتر جزیره مطرح کنند.

 

منچستریونایتد که تیمش امروز در خانه شفیلد به مصاف این تیم می رود و این اولین بازی از دوران شلوغ کریسمس خواهد بود خطاب به بازیکنان خود گفت: " این بازی‌های پشت سر هم برای ما خیلی مهم است. اگر بازیکنان ما به این معتقد نباشند که ما می توانیم با قبول این چالش خودمان را به عنوان مدعی قهرمانی مطرح کنیم من واقعاً ناامید خواهم شد".

 

1554331

 

سولسشر در ادامه گفت: " از سوت شروع بازی شفیلد تا سوت شروع بازی استون ویلا که روز اول سال جدید میلادی برگزار می‌شود ما 15 روز فرصت داریم و می‌دانیم که این پانزده روز خیلی سخت خواهد گذشت. در حال حاضر شرایط لیگ به شکلی است که هر اتفاقی ممکن است. این فصل کاملاً غیر قابل پیش بینی بوده و فراز و فرودهای زیادی خواهد داشت. هر تیمی که بتواند ثبات خود را حفظ کند و انرژی لازم را تا هفته‌های پایانی در اختیار داشته باشد می‌تواند شانس واقعی قهرمانی باشد".

 

 

دیدگاه‌ها