کد خبر : 1725917 | 27 آذر 1399 ساعت 13:51 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

اخباری: به شرایط جدول کاری نداریم

سرمربی موقت ماشین سازی در کنفرانس خبری دیدار تیمش در برابر سایپا گفت که آنها تلاش می کنند برنده این دیدار باشد.

اخباری: به شرایط جدول کاری نداریم

به گزارش "ورزش سه"، در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال، فردا تیم های سایپا و ماشین سازی در استادیوم پاس قوامین به مصاف هم خواهند رفت. محمدسعید اخباری سرمربی موقت ماشین سازی در نشست خبری پیش از این دیدار گفت تیم او بر اثر غفلت در بازی های گذشته، دیدارها را واگذار کرده است.


سعید اخباری در این نشست خبری گفت: سایپا یک تیم با شخصیت و تلفیقی از یک سری بازیکنان جوانان و با تجربه بسیار خوب است. کادرفنی خیلی خوبی دارد که در رأس آنها صادقی به عنوان یک آدم جنتلمن شناخته شده است و شخصیت خوبی به تیم سایپا داده است. بازی سختی داریم و تمام تلاش ما این است که در این بازی برنده باشیم.


او درباره اینکه هفته گذشته در دربی تبریز با وجود داشتن فرصت های زیاد، بازی را به تراکتور باختند، گفت: به هر حال یک مقداری بعد از باخت 4 بر صفر مقابل آلومینیوم، طبیعی است این اتفاق در دربی رخ دهد. باید بیشتر تلاش کنیم تا فرصت هایمان را به گل تبدیل کنیم. بچه ‌ها تلاش خودشان را کرده بودند ولی آن بازی برای ما تمام شده است و فراموش کردیم. ما به شرایط جدول و یا شرایطی که به وجود آمده است کاری نداریم، با بچه ها صحبت کرده ایم که به هر بازی مستقل نگاه کنیم و با تلاش بیشتر از موقعیت هایمان بهتر استفاده کنیم. همین که تیم ما می‌ تواند با یک طرح و برنامه موقعیت خلق کند جای امیدواری بسیاری دارد.


اخباری در مورد اینکه چقدر به موفقیت ماشین سازی امیدوار است، گفت: در خیلی از بازی ‌ها تیم ما دچار بدشانسی بود که فکر می کنم مقداری از آن به شاکله تیم برمیگردد. بچه‌ های ما از لیگ یک و یا لیگ های پایین تر به ماشین سازی اضافه شده اند و فکر می ‌کنم به مرور بچه‌ ها دچار خودباوری شده اند. به جایگاه خودمان و کل جدول نگاه نمی ‌کنیم.


اخباری در مورد اینکه تا چه زمانی قرار است مربی قطعی لیگ باشد و اینکه گفته می شود او تا هفته نهم مربی تیم است، گفت: فکر میکنم این سوال را باید باشگاه پاسخگو باشد. تا هر زمانی که به من تکلیف شد، در هر پست و سمتی در مجموعه بزرگ ماشین سازی که یک تیم ریشه دار و پرطرفدار در تبریز است، مشغول فعالیت هستم و از این بابت خوشحالم و تلاشم بر این است تا هر زمانی که هستم، بتوانیم موفق باشیم.


او در مورد اینکه ماشین سازی با 11 گل خورده کاندیدای سقوط به دسته اول است، گفت: فاصله امتیازی تیم ‌ها در جدول لیگ به این صورت است که با دو نتیجه خوب یک سری از تیم ها جا به جا می ‌شوند. هفت گل از 11 گلی که ماشین سازی دریافت کرده، در 2 بازی بوده است. شما اگر بازی های قبلی مقابل استقلال و یا تراکتور را نگاه کنید، خیلی از بازی ها موقعیت گل به حریف نمی دادیم. 


او در پایان گفت: یک غفلت یا یک عدم تمرکز باعث می شد ما به تیم هایی نظیر استقلال ببازیم. همه اینها مستلزم این است بیشتر تلاش و تمرکز کنیم. باید تا لحظه آخر فوتبال بازی کنیم، فوتبال 90 دقیقه نیست و از بازی قبلی در مقابل تراکتور درس گرفتیم که تا لحظه سوت داور باید تمرکزمان را حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها