کد خبر : 1725924 | 27 آذر 1399 ساعت 14:28 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

ارنج تراکتور بر عهده مسعود است

نیکبخت:شجاعی دوست دارد تیم را از بیرون هدایت کند

مربی تیم فوتبال تراکتور کسب سه امتیاز در دیدار مقابل پیکان را اصلی‌ترین هدف شاگردانش دانست.

 نیکبخت:شجاعی دوست دارد تیم را از بیرون هدایت کند

به گزارش ورزش سه، علی نیکبخت در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان، اظهار داشت: در ابتدا می‌خواهم فوت مرحوم عدلی لاله، کارمند ترابری باشگاه تراکتور را به خانواده آن مرحوم تسلیت بگویم. تراکتور رو به روز وضعیت بهتری پیدا می‌کند و ما به آنچه می‌خواهیم، نزدیک‌تر می‌شویم. 

 

وی افزود: فردا بازی سختی با تیم پیکان داریم، چون آنها از کادر فنی خوبی بهره مند هستند و امسال هم شروع خوبی در لیگ برتر داشتند. با این حال، نقاط ضعف و قوت آنها را آنالیز کردیم و برنامه‌های خاص خودمان را داریم. امیدوارم فردا بتوانیم با انجام یک بازی زیبا و جوانمردانه، سه امتیاز را کسب کنیم.


مربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این سوال که «آیا مسعود شجاعی در دیدار مقابل پیکان به میدان خواهد رفت یا خیر؟»، گفت: مسعود شجاعی در دو هفته گذشته نشان داده که علاوه بر اینکه بازیکن بزرگی است، در مربیگری نیز هوش بالایی دارد و می‌تواند در آینده مربی موفقی باشد. مسعود شجاعی خیلی دوست دارد که تیم را از بیرون هدایت کند، اما در هر مقطع از جریان بازی که احساس کند که می تواند در زمین بیشتر به تیم کمک کند، به میدان خواهد رفت. 

 

نیکبخت به انتقاد از فشردگی دیدارها پرداخت و گفت: اگر تیم‌ها زمان کافی بین دو بازی داشته باشند، فوتبال‌مان هم پیشرفت می‌کند. الان فشار بر روی تیم‌ها زیاد است و ما مجبوریم بین بازی‌ها یک روز نیز به بازیکنان استراحت بدهیم. به دلیل فرصت اندک بین بازی‌ها، نمی‌توانیم به چیزهایی که می‌خواهیم، برسیم. البته شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است. تیم ما با تغییراتی مواجه شده و برای رسیدن به اهداف‌مان نیاز به زمان خواهیم داشت. اَرنج تیم برعهده مسعود شجاعی است و او احساس می‌کند که از بیرون زمین بیشتر می‌تواند به تیم کمک کند.

 

وی ادامه داد: ما دوست داریم یک فوتبال روان، تماشاگر پسند و همراه با کسب سه امتیاز را به نمایش بگذاریم و هدف‌مان نیز همین است. البته هماهنگی بین بازیکنان کمی زمان‎‌بر خواهد بود، اما ما برای دیدار مقابل پیکان برنامه‌های خاص خودمان را داریم. برخی تیم‌ها مانند پیکان تاکتیک‌های جدیدی را ایجاد کردند و از یک پدیده برای پرتاب اوت دستی استفاده می‌کنند. به همین خاطر شاید ما فردا تغییر روش بدهیم و برای دقایقی به دنبال خنثی سازی پرتاب های اوت تیم پیکان باشیم.

 

آقای تارتار مربی باهوشی است، اما ما نیز آنها را آنالیز و نقاط ضعف‌شان را شناسایی  کرده‌ایم. به هر حال امیدوارم به چیزی که می‌خواهیم، برسیم


نیکبخت درمورد غایبان تراکتور در دیدار مقابل پیکان، گفت: فردا محمدرضا خانزاده و محمد خرم الحسینی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

دیدگاه‌ها