کد خبر : 1725945 | 27 آذر 1399 ساعت 15:50 | 22.7K بازدید | 3 دیدگاه

اولین واکنش اینیستا بعد از انجام عمل جراحی

جراحی آندرس اینیستا، هافبک اسپانیایی باشگاه ویسل کوبه با موفقیت انجام شد.

اولین واکنش اینیستا بعد از انجام عمل جراحی

به گزارش "ورزش سه"، آندرس اینیستا چندی پیش و در چهارچوب بازی بین دو تیم ویسل کوبه و شانگهای SIPG در لیگ قهرمانان آسیا دچار مصدومیت شد و نتوانست دیگر به بازی‌ها ادامه دهد.

 

طی روزهای گذشته گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با مصدومیت هافبک اسپانیایی ویسل کوبه مطرح شد اما بالاخره مشخص شد که این بازیکن باید تحت عمل جراحی قرار گیرد و حدود چهار ماه از میادین دور خواهد بود.

 

اینیستا ساعتی پیش عمل جراحی خود را با موفقیت پشت سر گذاشت و در واکنش به این موضوع گفت: " سلام به همه. هفته گذشته در جریان دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل شانگهای من از ناحیه مفصل ران دچار مصدومیت شدم. پس از آزمایشات فراوان من از تیم پزشکی خود مشاوره گرفتم و آنها بهترین گزینه را جهت بهبودی انجام عمل جراحی دانستند.

 

 

1554358

 

 

هدف من این است که در اسرع وقت به مسیر خود برگردم و از آن چیزی که بیشتر از همه دوستش دارم لذت ببرم.  تمام انرژی من در حال حاضر روی بهبودی و کاری است که در پیش دارم.  من می خواهم از همه شما بخاطر حرف های مهربانانه تان تشکر کنم. همچنین از ویسل کوبه و خدمات پزشکی باشگاه به خاطر حمایت شان و به ویژه از دکتر رامون کوگات و تیمش تشکر می کنم."

دیدگاه‌ها