کد خبر : 1725993 | 27 آذر 1399 ساعت 20:28 | 156.1K بازدید | 3 دیدگاه

در انتظار توضیح کمیته داوران

تصمیم عجیب و شائبه برانگیز داور در لیگ یک

در دیدار تیم های استقلال ملاثانی و شهرداری آستارا اتفاق عجیبی رخ داد و آن تصمیم گیری داور به جای کمک او بود.

تصمیم عجیب و شائبه برانگیز داور در لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول، روز گذشته تیم های شهرداری آستارا و استقلال ملاثانی به مصاف هم رفتند. این بازی به دلیل آماده نبودن ورزشگاه وحدت آستارا در سردار جنگل رشت برگزار شد.

 


در این مسابقه که با حساب یک – یک مساوی در جریان بود، در لحظات پایانی نیمه نخست یک ضربه ایستگاهی برای تیم شهرداری آستارا بدست آمد که امین حقده و بهزاد سلطانی پشت این ضربه قرار گرفتند.
با به صدا در آمدن سوت داور مسابقه، امین حقده کاپیتان شهرداری آستارا با ضربه ای دیدنی توپ را به کنج دروازه استقلال ملاثانی فرستاد ولی در میان ناباوری همگان، داور مسابقه شخصا و بدون اینکه کمک داور او پرچم زده باشد، این گل را مردود اعلام کرد.

 

1554422

 

کمیته داوران فوتبال ایران باید درباره این اشتباه غیرمعمول قاضی این مسابقه شفاف سازی کند.این خواسته تمامی اهالی فوتبال است.

 


شاهین یزدانی که با کمک های سعید باهنر و مصطفی بابایی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند، در حالی گل امین حقده را مردود اعلام کرد که کمک دوم او هیچ گونه آفسایدی اعلام نکرده بود و حتی در تصاویر عادی بازی نیز مشخص است که مدافع شهرداری آستارا آفساید را پر کرده است.

 

1554421

 


آنگونه که صفحه رسمی باشگاه شهرداری آستارا نوشته است، ظاهرا شاهین یزدانی داور مسابقه بدلیل عدم رعایت فاصله بازیکنان تیم شهرداری آستارا با دیوار دفاعی تیم حریف آن را مردود اعلام کرده است.
یزدانی در حالی این تصمیم عجیب را گرفت که ثانیه هایی بعد در سوت خود دمید و پایان نیمه نخست را اعلام کرد. در نیمه دوم عارف اکبری و امید حقده کاپیتان شهرداری آستارا دو گل دیگر وارد دروازه استقلال ملاثانی کردند و این بازی در پایان با نتیجه 3 بر یک به سود شهرداری آستارا به پایان رسید.

 

1554424

 


پیش از این قرار بود این دیدار به صورت زنده از شبکه استانی گیلان پخش شود که بنا به دلایلی نامعلوم، این دیدار از نیمه دوم و به صورت مستقیم از شبکه باران پخش شده است.

 

1554423

 


شهرداری آستارا بعد از جدایی حسن اشجاری با پایان رافت بازیکن سابق پرسپولیس که اهل آستارا است به عنوان سرمربی به توافق رسید و او در بازی دیروز هدایت تیمش را برعهده داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

دیدگاه‌ها