کد خبر : 1726010 | 27 آذر 1399 ساعت 23:00 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

بالاتر از فلیک؛ یورگن کلوپ بهترین سرمربی دنیا شد

یورگن کلوپ به عنوان بهترین سرمربی سال 2020 انتخاب شد.

بالاتر از فلیک؛ یورگن کلوپ بهترین سرمربی دنیا شد

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ کسی بود که توانست لیورپول را بعد از 30 سال به مقام قهرمانی رقابت های لیگ برتر انگلیس برساند؛ موضوعی که به یک طلسم برای قرمزهای آنفیلد و هوادارانش تبدیل شده بود اما مرد آلمانی با تیم فوق العاده اش به آن پایان داد.

 

با وجود قهرمانی لیورپول در لیگ برتر انگلیس اما به نظر می رسید که سرمربی موفق بایرن مونیخ یعنی هانسی فلیک به دلیل کسب سه گانه با این تیم جایزه بهترین مربی سال را ببرد اما این اتفاق رخ نداد.

 

در همین رابطه در مراسم بهترین‌های سال فیفا مشخص شد سرمربی آلمانی لیورپول یعنی یورگن کلوپ به عنوان بهترین مربی سال 2020 دنیا انتخاب شده و در رقابت با هانسی فلیک این جایزه را از آن خود کرده است. همچنین مارچلو بیلسا که لیدز یونایتد را به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس رسانده بود دیگر نامزد کسب این عنوان به حساب می آمد.

 

 

1554455

 

 

یورگن کلوپ پیش از این نیز توسط ESPN به عنوان سرمربی سال دنیا انتخاب شده بود اما بعد از این موضوع واکنش جالبی نشان داده و گفته بود: " من نمی‌دانم چرا با وجود شخصی مثل هانسی فلیک من به عنوان سرمربی سال جهان انتخاب شدم. با این حال خیلی اهمیتی ندارد و من به جوایز فردی توجه خاصی نمی کنم."

دیدگاه‌ها