کد خبر : 1726029 | 28 آذر 1399 ساعت 09:42 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: قدرت بلامنازع نداریم؛ سخت‌تر از اینها است

یورگن کلوپ بعد از انتخاب شدن به عنوان مربی سال دنیا گفت اینکه لیورپول قدرت بلامنازع فوتبال دنیا می‌شود را قبول ندارد چرا که قدرت بلامنازع شدن حتی در انگلیس هم دشوار است.

کلوپ: قدرت بلامنازع نداریم؛ سخت‌تر از اینها است

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ که دیشب در مراسم جوایز The Best فیفا به عنوان مربی سال دنیا انتخاب شد در صبحتهای خود بعد از بدست آوردن این جایزه به صحبتها درباره اینکه لیورپول در سالهای آتی قدرت بلامنازع فوتبال دنیا خواهد شد واکنش نشان داد و گفت این حرف را قبول ندارد چرا که حتی قدرت بلامنازع فوتبال انگلیس شدن بسیار دشوار است چه برسد به قدرت بلامنازع دنیای فوتبال بودن.

 

1554517

 

یورگن کلوپ در این باره گفت: " من معتقدم هیچکس نمی تواند قدرت بلامنازع فوتبال انگلیس بشود. لیگ انگلیس بیش از آن دشوار است که چنین چیزی ممکن باشد. هم لیگ دشوار و پرچالش است و هم تقویم مسابقات در انگلیس".

 

1554520

سرمربی لیورپول در ادامه گفت: " ما باید کاری کنیم که از این روزهای عجیب و غریب بگذریم. ما چهار بازیکن در تیم منتخب دنیا داریم که یکی از آنها را از بایرن خریده ایم و این نشان می‌دهد که چقدر باهوش عمل کردیم. در اینکه ما تیم خوبی داریم هیچ شکی نیست. ولی همه بازیکنان دیگر ما هم می‌توانستند در این تیم حضور داشته باشند. ما تیم خوب را داریم و از این به بعد مثل هر چیز دیگری در زندگی ما به مقداری شانس هم نیاز داریم که بتوانیم در مسابقات مان برنده شویم. هر چه تعداد پیروزی‌ها در مسابقات بیشتر شود تیم به فتح جام‌ها نزدیک تر می‌شود".

 

 

دیدگاه‌ها