کد خبر : 1726030 | 28 آذر 1399 ساعت 09:46 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

طیبی و حسرت بزرگ در نفت آبادان

مدافع باتجربه نفت آبادان بنابر می‌توانست در نقش گلساز ظاهر شود که داور مانع از این اتفاق شد.

طیبی و حسرت بزرگ در نفت آبادان

به گزارش “ورزش سه”، نفت آبادان در ادامه جاه‌طلبی خود در این فصل امیدوار بود در اراک برابر آلومینیوم به موفقیت دست یابد و باز هم در صدر جدول حضور‌ پیدا کند که اسیر بدشانسی‌ و فرصت‌سوزی‌ها شد.

 

بعد از اینکه حامد پاکدل موفق شد شاگردان رسول خطیبی را پیش بیندازد، نفت آبادان با تغییر تاکتیک خود به دنبال جبران این گل و کامبکی دوباره اینبار برابر این حریف بود که بدشانس‌ها مانع از تحقق این اتفاق شد.

 

محمد طیبی، مدافع باتجربه نفت آبادان که طی دیدارهای اخیر توانسته بود به مهره‌ای قایل اعتنا در ترکیب طلایی‌پوشان تبدیل شود، قصد داشت اینبار هم همانند جدال با استقلال با پیش‌روی خود مانع از شکست تیمش شود. او‌ اینبار در نقش گلساز ظاهر شد و با ضربه سرش بالاتر از مدافع آلومینیوم موقعیت خوبی نصیب تیمش برای گل مساوی کرد اما لحظاتی بعد داور به دلیل خطای او مانع از شادی این تیم برای دستیابی به گل تساوی شد تا حسرت بزرگی نصیب طیبی و هم‌تیمی‌هایش شود.

 

آنها اکنون به دنبال این هستند با فراموشی این شکست تلخ و دور از انتظار، برای جدال سخت هفته آینده مقابل تراکتور خود را آماده کنند و در این میان پورموسوی به تجربه‌ی طیبی نیز چشم دوخته تا این مدافع کاربلد بتواند روحیه را در جمع هم‌تیمی‌ها بالا ببرد و آنها همچنان در کورس باقی بمانند.

دیدگاه‌ها