کد خبر : 1726043 | 28 آذر 1399 ساعت 10:48 | 33.9K بازدید | 4 دیدگاه

حمله یحیی به جام با سه کاپیتان؟ (عکس)

تیم فوتبال پرسپولیس احتمالا با سه کاپیتان اصلی خود مقابل اولسان هیوندای بازی خواهد کرد.

حمله یحیی به جام با سه کاپیتان؟ (عکس)

به گزارش ورزش سه، یحیی گل‌محمدی می‌گوید که ترکیب تیم او برای هواداران پرسپولیس و آنالیزورهای اولسان هیوندای قابل حدس است اما شاید این یک عملیات فریب هم باشد. با این حال اگر او ترکیب قابل حدس را به زمین بفرستد، سه کاپیتان این تیم در زمین حضور خواهند داشت.

 

سیدجلال حسینی که با جدایی شجاع خلیل زاده، دوباره به ترکیب اصلی بازگشته و در ۳۸ سالگی همچنان مهره ای قابل اعتماد به شمار می‌رود، احمد نوراللهی که در سه سال اخیر جزو بهترین های پرسپولیس بوده و امید عالیشاه نیز باوجود فراز و نشیب ها همچنان بازیکنی برجسته در فهرست سرخ ها محسوب می‌شود.

 

1554544

 

این سه که روی هم بیش از ۲۰ سال در عضویت باشگاه پرسپولیس بوده‌اند، در سه پست مختلف نقش آفرینی خواهند کرد و شاید این یک شانس بسیار خوب برای یحیی گل‌محمدی است که امکان استفاده از باتجربه ترین بازیکنان خود را خواهد داشت؛ یکی برای سازماندهی خط دفاعی، دیگری در مرکز زمین و آن یکی هم برای طرح ریزی حملات.

 

1554545

 

نکته جالب این که هر سه بازیکن از بازماندگان فینال آسیا ۲۰۱۸ هستند و حالا امیدوارند تا با پیروزی برابر اولسان هیوندای، شکست مقابل کاشیما را به باد فراموشی بسپارند؛ اتفاقی که اگر رخ دهد، کاپیتان های پرسپولیس را برای همیشه جاودانه می‌کند.

دیدگاه‌ها