کد خبر : 1726052 | 28 آذر 1399 ساعت 11:40 | 33K بازدید | 5 دیدگاه

آنها برای پیروزی مبارزه می‌کنند؛ مثل ما

گل‌محمدی: انگیزه‌ای بزرگ‌تر از لبخند هوادارن نداریم

نشست خبری یحیی گل‌محمدی از ساعت ۱۱:۳۰ آغاز شد و او به همراه سیدجلال حسینی به سوالات خبرنگاران درباره بازی فینال پاسخ داد.

گل‌محمدی: انگیزه‌ای بزرگ‌تر از لبخند هوادارن نداریم

به گزارش ورزش سه، سرمربی پرسپولیس در ابتدای صحبت هایش گفت: جا دارد از کادر پزشکی و پرستاران کشورمان و همچنین نیا تشکر داشته باشم به خاطر این همه جانفشانی و زحمتی که می‌کشند. از تک تکشان تشکر میکنم و برایشان آرزوی سلامتی دارم. یک تشکری هم باید از فدراسیون فوتبال قطر و مسئولان برگزاری داشته باشم چون با تمام سختی ها فوتبال آسیا را زنده نگه داشتند.

 

* راهی جز پیروزی نداریم
او درباره فینال گفت: این یک بازی حساس برای هر دو تیم است، هر دو تیم با شرایط خاصی به فینال رسیدند و روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتند. هر دو با شایستگی به این مرحله رسیدند و فکر می‌کنم تقابل ما با اولسان بازی مهیج و دیدنی خواهد بود. اولسان برای پیروزی مبارزه می‌کند و شبیه تیم خودمان است، ما هم آماده این مسابقه هستیم و در بازی فینال یک راه بیشتر نداریم که بردن است و به تنها چیزی که فکر می‌کنیم قهرمان شدن است. امیدوارم با پیروزی دل هواداران را شاد کنیم، می‌دانیم نگران هستند و این اطمینان را می‌دهیم تا آخرین نفس تلاش خواهیم کرد.


* پرسپولیس متعلق به هواداران است
گل‌محمدی در ادامه صحبت هایش عنوان کرد: بازیکنان می‌جنگند و فقط یک انگیزه دارند که آن هم شادی هواداران است، این تیم متعلق به هواداران است چون آن ها با این تیم زندگی می‌کنند و روزهای خود را سپری می‌کنند و با این تیم اشک می‌ریزند و می‌خندند. انگیزه ما خیلی بزرگ است و شادی هواداران است. فکر میکنم این انگیزه کافی است تا فینال را ببریم.

 

* تمرینات خوبی برای گلزنی داشته ایم
سرمربی پرسپولیس درباره سازماندهی تیمی اش گفت: ما یک تیم هستیم و به این خاطر توانستیم موفق شویم. درست است که ما 4 بازیکن را نسبت به نیمه نهایی نداریم اما این دلیل نمی‌شود که نسبت به تیمی که در اختیار داریم، ناامید شویم. قدرت ما در تیم بودنمان است و فکر می‌کنم هر بازیکنی که وارد مسابقه می‌شود، قطعا شایستگی این را دارد که بازی کند. من خیلی خوش بین هستم و مطمئنم بازیکنان با تمام وجودشان بازی خواهند کرد تا یک بازی خوب را انجام دهند. ما این شانس را پیدا خواهیم کرد که موقعیت ایجاد کنیم و فقط بحث داشتن تمرکز است که بیشتر بستگی به شرایط روحی - روانی بازیکنان دارد. ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و این که دو بازی ما کنسل شد، یک مقدار از شرایط بازی خارج شدیم اما این کمک کرد که پیشرفت خوبی در بحث گلزنی داشته باشیم و امیدواریم [مهاجمان] فردا با یک تمرکز خوب گل بزنند و شادی را به اردوی پرسپولیس بیاورند.

دیدگاه‌ها