کد خبر : 1726053 | 28 آذر 1399 ساعت 11:44 | 25.6K بازدید | 3 دیدگاه

نگرائو:می‌خواهم بهترین بازیکن و گلزن ACL بشوم

جونیور نگرائو ستاره اولسان هیوندای در آستانه دیدار با پرسپولیس در مصاحبه‌ای با رسانه‌ای کره‌ای می گوید هدف اصلی اولسان قهرمانی در آسیا است.

نگرائو:می‌خواهم بهترین بازیکن و گلزن ACL بشوم

به گزارش "ورزش سه"، جونیور نگرائو ستاره زهردار اولسان هیوندای یکی از مهمترین امیدهای این تیم کره‌ای برای شکست دادن پرسپولیس و قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است.

 

جونیور برزیلی که در پیشانی خط حمله اولسان قرار دارد امسال در کی‌لیگ در 27 بازی موفق شده 26 گل به ثمر برساند تا نشان دهد چه گلزن تمام عیاری است. او در لیگ قهرمانان هم حضوری درخشان در خط حمله اولسان داشته و در 8 بازی این تیم تا پیش از فینال 5 بار دروازه حریفان را باز کرده و یک پاس گل داده است.

 

1554569

 

جونیور نگرائو در مصاحبه‌ای با رسانه‌های کره‌ای به سوالات آنها درباره فینال لیگ قهرمانان پاسخ داد.

 

از لیگ قهرمانان آسیا چه می خواهی؟

من برای همه چیز می جنگم و می خواهم هم آقای گل رقابتها بشوم و هم بهترین بازیکن تورنمنت. ولی از همه مهمتر برای همه ما بدست آوردن جام قهرمانی است.

 

نظرت درباره درصد احتمال پیروزی اولسان چیست؟

در فینال قدرت ذهنی و روحیه بالاتر است که نتیجه را مشخص می‌کند. ما سال گذشته در لیگ کره و امسال با اینکه تیم بهتری داشتیم نتوانستیم به قهرمانی برسیم و این را فراموش نمی‌کنیم. تیمی که قوی باشد می‌تواند برنده بشود و روحیه در چنین بازی‌ای مهمترین عامل پیروزی است.

 

پرسپولیس چند غایب مهم دارد. این شانس اولسان را بیشتر می‌کند؟

همینطور که گفتم علاوه بر داشتن یک تیم خوب و قوی که بازیکنانش را در اختیار دارد داشتن روحیه بالا اهمیت زیادی دارد و می‌تواند شانس قهرمانی را افزایش بدهد. ما فقط به خودمان فکر می کنیم.

 

اولسان در آسیا فوتبال سریعی بازی می‌کند؟ فرق این تورنمنت با لیگ برای شما چیست؟

ما بیشتر از یک سال است با هم هستیم و همدیگر و سبک بازی همدیگر را خیلی خوب شناخته ایم. سبک ما این است که کنترل توپ را بدست بگیریم و حریف را خسته کنیم تا در نهایت با پیدا کردن یک فضای خالی از آن برای حمله استفاده کنیم.

 

با وجود تغییرات بسیار در ترکیب اولسان، رمز ثبات این تیم چیست؟

تیم ما بازیکنان خوب زیادی دارد و ما همه برای هم احترام قائلیم. من در لیگ کره چندین بازی به میدان نرفتم ولی به جای غر زدن در سکوت به تلاش و تمرین ادامه دادم و از هم بازی‌هایم حمایت کردم. این درباره همه بازیکنان ما صادق است.

 

 

دیدگاه‌ها