کد خبر : 1726068 | 28 آذر 1399 ساعت 12:59 | 19.3K بازدید | 3 دیدگاه

امید کره ای ها به فرار از سومین نایب قهرمانی

آخرین حرف های بازیکنان اولسان پیش از فینال

اولسان هیوندای قهرمان سابق لیگ قهرمانان آسیا قصد دارد این مقام را بعد از هشت سال بار دیگر بازپس بگیرد.

آخرین حرف های بازیکنان اولسان پیش از فینال

به گزارش"ورزش سه" فینال لیگ قهرمانان آسیا فردا شنبه و از ساعت 15:30 به وقت ایران (19 به وقت کره) بین پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی در ورزشگاه الجنوب الوکره در قطر برگزار می شود.


سایت کره ای "استار.ام تی" در گزارشی در ارتباط با این مسابقه و حضور نماینده کشور کره در فینال نوشت:" اولسان با 9 بازی بدون شکست به فینال رسید در حالی که در 8 مسابقه آخرش به پیروزی رسید. این تیم در 9 بازی 21 گل به ثمر رساند و قدرت تهاجمی خود را با میانگین 2.3 گل در هر مسابقه به نمایش گذاشت. اولسان با رهبری جو سو-هیوک دروازه بانش در بخش تدافعی نیز عملکرد خوبی داشته و در 9 بازی فقط 6 گل خورده است.


با گذشت هشت سال از قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان ، اولسان بار دیگر در فینال حضور دارد. این بار اگر آن ها قهرمان شوند علاوه بر جایزه بزرگ مالی می توانند مجوز حضور در جام باشگاه های جهان که فوریه آینده در قطر برگزار می شود را دریافت کنند.

 

1554598


جونیور نگرائو که 5 گل زده و 1 پاس گل در لیگ قهرمانان برای اولسان داده قول داده که در این بازی تمام تلاشش را برای گلزنی انجام بدهد. این بازیکن برزیلی انگیزه زیادی دارد تا برای تیمش در فینال گلزنی کند: " با اعتماد به نفس و آرامش به زمین می روم تا از فینال لذت ببرم."


لی کئون-هو بازیکن قدیمی اولسان که در سال 2012 همراه این تیم جام قهرمانی ای سی ال را بالای سر برده درباره این بازی قول داد که تیمش نمایشی تمام عیار را در فینال داشته باشد:" تمام تلاشمان را برای رسیدن به پیروزی انجام می دهیم."


لی چونگ-یانگ وینگر تیم اولسان نیز گفت:" ما با تلاش زیاد و با دشواری زیاد به اینجا رسیدیم و فقط یک بازی خوب دیگر می تواند ما را به هدفی که داریم برساند."


یون بیت-گارام که با 4 گل و 3 پاس گل ستاره تیم اولسان در این دوره ازرقابت ها بوده گفت:" من خوشبین هستم. اگر همانطور که تا الان از بازی کردن لذت بردیم ، در فینال بازی کنیم می توانیم نتیجه خوبی بگیریم."


شین جین- هو دیگر بازیکن باتجربه  اولسان گفت:" ما پیروز فینال خواهیم بود و جام را بالای سر می بریم."

 

در زیر نظرات برخی دیگر از بازیکنان اولسان را درباره فینال می خوانید:


جو سو هیوک (دروازه بان): بازی فینال هیچ تفاوتی برایم با بازی های دیگر ندارد. فکر می کنم این یک بازی معمولی است و می روم که لذت ببرم.


جیسون دیویدسون: من هرگز تسلیم نمی شوم و تا آخر می جنگم.


دیو بولتوش: در هلند این ضرب المثل وجود دارد که می گوید اگر دوبار شکست بخورید بار سوم پیروز می شوید و این سومین بار است. (اشاره این مدافع هلندی به دو نایب قهرمانی تیم اولسان در این فصل و در کی لیگ و جام حذفی کره است.)


بیورن یانسن: ما این بار قهرمانی را به دست می آوریم.


جون کی-سانگ: من فقط به پیروزی در فینال فکر می کنم.


کوه میونگ-جین: این مهمترین بازی اولسان در 8 سال اخیر است. من شخصا نایب قهرمانی لیگ قهرمانان را تجربه کرده ام و این بار می خواهم هم خودم و هم تیمم برنده فینال باشیم.

دیدگاه‌ها