کد خبر : 1726076 | 28 آذر 1399 ساعت 13:30 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیمی که قهرمان ای سی ال 2012 شد:

اولسان برای اعتبار فوتبال کره می جنگد

دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا در حالی فردا بین پرسپولیس و اولسان برگزار می شود که گزارش و اخبار رسانه های کره ای نیز تحت تاثیر این مسابقه هستند.

اولسان برای اعتبار فوتبال کره می جنگد

به گزارش"ورزش سه" رسانه های کره ای در روزهای اخیر توجه ویژه ای را به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا که فردا بین پرسپولیس و اولسان برگزار می شود داشته اند.

 


جونگ آنگ ایلبو یکی از رسانه های کره جنوبی در ارتباط با این بازی نوشت:" در صورت پیروزی اولسان این تیم بعد از هشت سال دوباره می تواند به قهرمانی در آسیا برسد. در حال حاضر کارشناسان در حال تحلیل هستند که آیا این اولسان مانند تیمی که در سال 2012 بدون شکست به مقام قهرمانی رسید است.


کیم هو-کئون مربی تیم سوان اف سی که هشت پیش هدایت تیم در لیگ قهرمانان را به عهده داشت و با این تیم به مقام قهرمانی رسید در مورد این بازی گفت:" اولسان از سال 2012 در لیگ قهرمانان نتایج خوبی نگرفته و حضور در فینال یک موقعیت ویژه برای این تیم است. امیدوارم آن ها با جام بازگردند."


او درباره شباهت اولسان 2020 به اولسان 2012 گفت:" من بازی با ویسل کوبه را دیدم. آن ها نمایش خوبی داشتند. اولسان از نظر روحی حتی نسبت به 8 سال قبل بهتر بود. اما در کل فکر می کنم اولسان 2020 شباهت زیادی به اولسان 2012 دارد." او افزود:" احساس می کنم تیم از نظر اعتماد به نفس  و روحیه شرایط خیلی خوبی دارد. به همین دلیل احساس خوبی نسبت به بازی دارم و فکر می کنم این موضوع نقطه قوت اولسان است."


کلید اصلی در این بازی گل زدن است. هشت سال پیش اولسان در فینال ای سی ال و در بازی با الاهلی در همان نیمه اول و در دقیقه 13 توسط کوئک تائه-هوای به گل رسید.


در نیمه دوم رافینیا و کیم سئونگ-یانگ دو گل دیگر برای اولسان به ثمر رساندند.


کیم هو-کئون در ادامه گفت:" این بازی هم مثل هر بازی دیگر است اما گل اول بخصوص در فینال لیگ قهرمانان خیلی اهمیت دارد. هشت سال پیش هم اولین گل بازی نقش مهمی در نتیجه فینال داشت." این در حالی است که پرسپولیس یک تیم از نظر دفاعی بسیار محکم است و گل زدن به این تیم دشوار است.

 

1554613


کیم دو-هون سرمربی حال حاضر اولسان یکی ازشاگردان کیم هو-کئون بوده است. سرمربی سابق اولسان درباره مربی این تیم در فینال 2020 گفت:" او مربی قابل اعتمادی است و می تواند کارش به خوبی انجام بدهد."


او افزود:" در کی لیگ و جام حذفی او عملکرد خوبی داشت هرچند قهرمان نشد و اکنون این فرصت وجود دارد تا او لیگ قهرمانان آسیا را ببرد. این فرصتی است که ممکن است دیگر هرگز به دست نیاید. تیم باید کاملا آماده باشد. با روند رو به رشدی که تیم دارد ، کیم باید بازیکنان ارتباط قوی تر برقرار کرده و جام قهرمانی را به کره بیاورند. من منتظر این اتفاق  هستم. این افتخار برای فوتبال کره است و همه ما منتظر آن لحظه هستیم. اولسان با قهرمانی در لیگ قهرمانان از اعتبار فوتبال کره دفاع می کند."

 

دیدگاه‌ها