کد خبر : 1726077 | 28 آذر 1399 ساعت 13:35 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیاگو سیلوا: قهرمانی لیگ برتر و CL را با چلسی می‌خواهم

تیاگو سیلوا می‌گوید می‌خواهد با پیراهن چلسی جام بدست بیاورد و قهرمانی در لیگ برتر و چمپیونزلیگ را هدف گرفته است.

تیاگو سیلوا: قهرمانی لیگ برتر و CL را با چلسی می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، مدافع باتجربه برزیلی چلسی تیاگو سیلوا که بعد از سال‌ها درخشش در آث میلان و پاری سن ژرمن حالا به لندن آمده و پیراهن چلسی را به تن کرده می‌گوید فتح جام با پیراهن این تیم را هدف گرفته و می‌خواهد جام قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را برای چلسی بدست بیاورد.

 

1530157

 

تیاگو سیلوای 36ساله کم کم به پایان دوران فوتبالی اش نزدیک می‌شود. اما او می‌گوید هنوز برای آویختن کفش‌ها آماده نیست و مثل سالهای جوانی اش جاه طلبی دارد و تشنه موفقیت‌های بیشتر است.

 

سیلوا در گفتگو با وبسایت رسمی چلسی گفت: " من هر جا می‌روم سعی می‌کنم تاثیر خودم را بگذارم. من در شروع فوتبالم در برزیل در باشگاه‌های اولم یوونتووده و فلومیننزه تاثیرگذار بودم و در میلان و پاریس هم شرایط به همین ترتیب بود. حالا هدفم این است که در چلسی هم تاثیرگذار باشم".

 

1528193

 

مدافع برزیلی در ادامه گفت: " از این می‌ترسم که نتوانم پاسخ اعتماد کسانی که تا این حد به من باور داشته اند را بدهم. برای همین قصد دارم با تلاش زیاد و تمرکز بالا به تیمم کمک کنم جام بدست بیاورد. تصمیم برای پیوستن به چلسی اصلاً سخت نبود. ما از باشگاهی به بزرگی چلسی با تاریخ درخشان و پیراهنی قابل احترام صحبت می‌کنیم. هدف من قهرمانی با چلسی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان است".

 

 

دیدگاه‌ها