کد خبر : 1726087 | 28 آذر 1399 ساعت 14:01 | 56.5K بازدید | 3 دیدگاه

خروج قائدی،بازگشت وریا؛خاقانی مهاجم شد

ترکیب استقلال در بازی مقابل ذوب آهن

دست محمود فکری برای چینش ترکیب تیمش در دیدار امروز مقابل ذوب آهن خیلی باز نبود .

ترکیب  استقلال در بازی مقابل  ذوب آهن

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر، در شرایطی در اصفهان به مصاف ذوب آهن می رود که هر دو تیم غایبین زیادی دارند و عملا دست دو سرمربی برای چینش ترکیب دلخواه، خیلی باز نیست.


در ترکیب استقلال، امروز رشید مظاهری روبروی تیم سابقش قرار می گیرد. مظاهری روزهای خوبی را در اصفهان سپری کرد و با این تیم دو قهرمانی جام حذفی را کسب کرده است. سنگربان آبی پوشان در دیدارهای گذشته عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشت و در بازی امروز وظیفه حراست از دروازه استقلال را برعهده دارد.


دست محمود فکری برای انتخاب بازیکنان خط دفاعی باز نیست و او انتخاب های زیادی را پیش روی خودش نمی بیند. با توجه به غیبت عارف غلامی در این بازی، محمد دانشگر همچون دیدار مقابل شهرخودرو در قلب خط دفاعی استقلال حضور دارد. محمد حسین مرادمند زوج او در دفاع آبی پوشان خواهد بود.


در سمت چپ نیز با مصدومیت محمد نادری و غیبت او در این بازی، هروویه میلیچ پس از دو بازی مجددا در ترکیب اصلی استقلال به میدان خواهد رفت. سیداحمد موسوی که در دو بازی گذشته در پست دفاع راست عملکرد قابل قبولی داشته است، امروز نیز دوباره در این پست حضور خواهد داشت.


آسیب دیدگی مسعود ریگی بهبود یافته و او باید در پست هافبک دفاعی به میدان برود.مهدی مهدی پور، آرش رضاوند و وریا غفوری  سه هافبک استقلال در بازی امروز خواهند بود که بازگشت وریا نکته مهم ترکیب آبی‌هاست.


خط حمله استقلال قابل حدس ترین پست این تیم است. اما با مصدومیت مهدی قایدی امروز ارسلان مطهری و سبحان خاقانی مقابل ذوب به میدان می‌روند.خاقانی در بازی قبلی در وینگر راست موفق به گلزنی شد.

 

ترکیب  استقلال در بازی با ذوب آهن:


رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، هرویه میلیچ، احمد موسوی، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، وریا غفوری، سبحان خاقانی و ارسلان مطهری

دیدگاه‌ها