کد خبر : 1726089 | 28 آذر 1399 ساعت 14:43 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

یاگو چیونک:

لواندوفسکی به خاطر همسرش بهترین بازیکن دنیا شد

همسر روبرت لواندوفسکی به عنوان یک متخصص تغذیه مشهور در لهستان نقشی مهم در تبدیل شدن او به بهترین بازیکن دنیا داشته است.

لواندوفسکی به خاطر همسرش بهترین بازیکن دنیا شد

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی روز گذشته به شایستگی مرد سال فوتبال جهان از نگاه فیفا شد. ستاره بایرن با این باشگاه در فصل گذشته فاتح 5 جام شد و آقای گلی بوندسلیگا و لیگ قهرمانان را نیز کسب کرد. او از سوی یوفا نیز بازیکن سال 2020 معرفی شده بود. پس از او رونالدو و لیونل مسی قرار گرفتند.

 

 

1554630

 

 

تیاگو چیونک ملی پوش سابق برزیلی الاصل لهستانی در مورد رمز موفقیت لواندوفسکی در یکی دو فصل اخیر به ESPN گفت:« اشتهای لواندوفسکی برای بهترین بودن تمامی ندارد و او همه افتخارات فردی و تیمی را می خواهد. در این راه همسرش نقش بسیار مهمی دارد.

همسر روبرت یک متخصص تغذیه بسیار مشهور در لهستان است و برای او رژیم غذایی خاصی برنامه ریزی کرده است. در واقع تحول لواندوفسکی پس از به کارگیری این رژیم ها شروع شد و او حالا یک فوتبالیست بی همتاست. تغذیه و تمرینات آماده سازی او به شکلی متفاوت است و برایش حیاتی بوده. دیده ام که روبرت در اردوهای تیم ملی لهستان این رژیم غذایی را به هم تیمی هایش توصیه می کند تا سودش به همه برسد.»

 

 

1554632

 

 

چیونک ادامه داد:« روز بازی او پروتئین زیادی مصرف می کند و در صبحانه اش حتما تن ماهی دیده می شود. روز قبل از بازی از مصرف گلوتن و لاکتوز خودداری می کند و در عوض پس از شام حتما یک بشقاب برنج و شیر می خورد تا بدنش پر از کربوهیدرات و گلوکز شود. برای ریکاوری پس از بازی نیز سبزیجات و آوودکادو در فهرست غذایی اش وجود دارد.»

 

 

دیدگاه‌ها