کد خبر : 1726121 | 28 آذر 1399 ساعت 15:30 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ هم شایسته بود

فلیک: ناراحتم که بهترین مربی سال نشدم

هانسی فلیک سرمربی بایرن معتقد است او و دستیارانش شایسته کسب جایزه بهترین مربی سال فیفا بودند.

فلیک: ناراحتم که بهترین مربی سال نشدم

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ که این باشگاه را به کسب 5 جام در فصل گذشته هدایت کرد، روز گذشته در مراسم بهترین های فیفا بهترین مربی سال نشد و رقابت را به یورگن کلوپ رقیب هموطن خود باخت.

 

 

1554269

 

 

فلیک که امروز در نشست خبری بازی با لورکوزن شرکت کرده بود، در واکنش به مراسم دِبست فیفا گفت:« معتقدم بهترین مربی سال فیفا کمی با بهترین گلر یا بهترین بازیکن سال متفاوت است. این جایزه به همه کادر فنی اختصاص دارد و به همین دلیل احساس تاسف می کنم از این بابت که جایزه به ما تعلق نگرفت. البته که کلوپ و دستیارانش نیز مثل ما شایسته این جایزه بودند. از اتفاق دیروز کمی ناامید شدیم ولی زندگی ادامه دارد و باید رو به جلو حرکت کرد. ما اهدافی جدید داریم که باید به آنها برسیم. این داستان برای مان تمام شد.»

 

فلیک در مورد انتخاب مانوئل نویر و روبرت لواندوفسکی به عنوان بهترین دروازه بان و بازیکن سال گفت:« به طرزی باورنکردنی برای شان خوشحال هستیم و شایسته این جایزه بودند. هر دو فصلی فوق العاده را داشتند و برای یاشوآ کیمیش و آلفونسو دیویس به خاطر قرار گرفتن شان در تیم برتر سال هم خوشحالیم.»

 

 

1554482

 

 

لورکوزن:« آنها یک امتیاز از ما بیشتر دارند و صدرنشین هستند. چیزی که اعتماد به نفس شان را بیشتر کرده است. لورکوزن روی روند خوبی قرار گرفته و فوتبالی مالکانه ارائه می دهند. باید خوب دفاع کنیم و تا حد امکان توپ از دست ندهیم. اگر همه 100 درصد توان شان را بگذارند، شکست دادن مان برای لورکوزن دشوار می شود.»

 

وضعیت کیمیش:« دیروز با او صحبت کردم و منتظر آخرین تمرین مان هستیم تا شرایطش را بسنجیم. امروز تیم پزشکی در مورد او نظر خواهد داد ولی به هیچ بازیکنی فشار نمی آورم. نمی خواهم روی کیمیش ریسک کنم و اگر درصدی احتمال خطر باشد، به او میدان نخواهم داد.»

 

 

دیدگاه‌ها