کد خبر : 1726133 | 28 آذر 1399 ساعت 16:07 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

شوخی مربی آلمانی با ستاره اسپانیایی

کلوپ: تیاگو را باید ژانویه جذب کنیم

یورگن کلوپ در نشست خبری بازی با پالاس در مورد وضعیت مصدومیت تیاگو آلکانتارا صحبت کرد.

کلوپ: تیاگو را باید ژانویه جذب کنیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا در سلهرست پارک دیداری حساس برابر کریستال پالاس خواهد داشت. پالاس هفته گذشته توانسته بود تاتنهام را متوقف کند و بازی برابر این تیم ساده نخواهد بود.

قرمزها پس از پیروزی دقیقه 90 برابر تاتنهام و بازگشت به صدر جدول، حالا بسیار با روحیه هستند و قصد دارند با سه امتیاز به هفته های دشوار و فشرده پیش رو برسند.

 

 

1552493

 

 

لیورپول فصل جاری با بحران مصدومیت ستاره هایش دست به گریبان بوده و خبر خوب برای کلوپ اینکه تیاگو آلکانتارا ستاره اسپانیایی که از دو ماه پیش به دور از میادین است، تمریناتش روی چمن را شروع کرده است.

 

مربی آلمانی لیورپول در نشست خبری بازی با پالاس در مورد تیاگو گفت:« تیاگو اخیرا به خبرنگاران گفت که مشتاق بازگشت به میادین است و ما در مورد او به شوخی می گوییم که باید ژانویه جذبش کنیم. بله؛ او نزدیک تر و نزدیک تر به بازگشت است و در وضعیت خوبی قرار دارد اما هیچ عجله ای در مورد تیاگو ندارم. اجازه ندارم در مورد استفاده از او عجله کنم.

 

 

1535782

 

 

البته که داشتن او در زمین اتفاقی فوق العاده است ولی او هنوز با تیم تمرین نکرده و باید کمی دیگر صبر کنیم. تیاگو مراحل پایانی بهبودی را پشت سر می گذارد. باید ببینیم هفته بعد می تواند در تمرین گروهی باشد یا خیر و در این مورد 100 درصد مطمئن نیستم. چند تست کوچک باید گرفته شود و تا آن زمان نمی توانم تصمیمی قاطع بگیرم.»

 

کلوپ ادامه داد:« وضعیت میلنر و شقیری هم مشابه است  و آنها هم به بازگشت نزدیک هستند. بازیکن دیگری را فراموش کرده ام؟ متاسفانه امسال مصدوم زیاد داده ایم و شمارش آنها از دستم در رفته است.»

 

آخرین برد لیورپول در یک بازی خارج از خانه در لیگ برتر به سپتامبر گذشته بر می گردد و حاصل کار این تیم 4 تساوی بوده است.

کلوپ در این مورد گفت:« این قضیه کمی به حریفان تان هم بستگی دارد و می توانم بگویم در یکی دو بازی بدشانس هم بودیم. در هر صورت این یک واقعیت است که مدتی است در خارج از خانه پیروز نشده ایم و باید این روند را تغییر دهیم. باید در داخل و بیرون خانه با برنامه بازی کرد و فردا سعی می کنیم پیروز شویم.»

 

جایزه بهترین مربی سال:« صادقانه بگویم فکر می کردم هانسی فلیک(مربی بایرن) بهترین مربی سال خواهد شد و خودم را شایسته کسب این جایزه نمی دانم ولی از کسانی که به من رای دادند، متشکرم.»

 

دیدگاه‌ها