کد خبر : 1726141 | 28 آذر 1399 ساعت 16:16 | 12.5K بازدید | 1 دیدگاه

حسرت بزرگ موسوی برای ثبت دومین گل برای استقلال

در دقایق ابتدایی نیمه دوم، مدافع راست استقلال فرصت فوق العاده‌ای برای گلزنی داشت که گردان مانع از ثبت گل برای این تیم شد.

حسرت بزرگ موسوی برای ثبت دومین گل برای استقلال

 

به گزارش "ورزش سه"، سیداحمد موسوی که توانسته جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی استقلال برای خود شکل دهد، در نیمه دوم جدال با ذوب آهن اولین موقعیت استقلال را با بدشانسی و واکنش موفق شهاب گردان از دست داد.

 

موسوی که پیش از این با توجه به مصدومیت وریا غفوری در جدال با ماشین سازی توانسته بود اولین گل خود با پیراهن این تیم را به ثمر برساند و آبی‌ها را به سه امتیاز ارزشمندی برساند، اینبار نیز در فاز تهاجمی و در ضدحمله به دنبال ثبت گلی دیگر برای این تیم بود که شهاب گردان مانع از این اتفاق شد و ضربه این مدافع راست پا را راهی کرنر کرد. روی ضدحمله ای که میلیچ شکل داد و پاس عرضی درون محوطه جریمه برای موسوی، این بازیکن فضای فوق العاده‌ای برای شوتزنی داشت که ضربه او در آستانه ورود به دروازه توسط گلر باتجربه ذوب آهن راهی کرنر شد تا حسرت ثبت دومین گل با پیراهن این تیم برای موسوی شکل گیرد.

 

موسوی که وریا را در سمت راست به عنوان زوج خود می‌بیند، توانسته روی همکاری و موقعیت‌سازی‌هایی که داشته، فرصت فوق العاده‌ای برای تیمش شکل دهد و باید دید در ادامه مسابقه شرایط برای او به چه شکل پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها