کد خبر : 1726151 | 28 آذر 1399 ساعت 17:26 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

به 2 سال دیگر زمان نیاز دارم

آنچلوتی: رویایم کسب سهمیه لیگ قهرمانان است

کارلو انچلوتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان با اورتون را برای فصل بعد هدف گذاری کرده است.

آنچلوتی: رویایم کسب سهمیه لیگ قهرمانان است

به گزارش "ورزش سه"، اورتون فصل را عالی و با کسب 4 برد متوالی شروع کرد و به صدر لیگ برتر هم رسید ولی تساوی در دربی برابر لیورپول شروع افت این تیم بود و حتی به رتبه های هفتم و هشتم هم سقوط کرد اما پس از دو پیروزی اخیر برابر چلسی و لسترسیتی، توانست به رتبه چهارم برسد.

 

 

1552955

 

 

کارلو آنچلوتی که یک سال پیش هدایت اورتون را قبول کرد، رویای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را دارد ولی معتقد است برای این مهم هنوز به زمان نیاز است و فصل بعد احتمالا می تواند تیمی رقابتی تر را داشته باشد.

پیوستن دوکوره، خامس رودریگز و آلان همراه با اوج گیری کالورت لوین باعث شده تا هواداران اورتون هم شروع به رویاپردازی کنند. حداقل اینکه اورتون امسال می تواند شانس کسب سهمیه لیگ اروپا را داشته باشد.

 

 

1552953

 

 

آنچلوتی در نشست خبری بازی با آرسنال گفت:« ما می توانیم همچنان تیمی رقابتی تر باشیم و امیدوارم این فصل و نیز فصل بعد اورتون تیمی برای کسب سهمیه اروپایی باشد. معتقدم برای این مهم به دو سال زمان نیاز باشد تا سطح و کیفیت تیم بالاتر برود. هدف ما برای فصل بعد رسیدن به جمع 4 تیم بالایی است و زمانی که شما به 4 تیم می رسید و برای ماندن در این جمع می جنگید، یعنی برای قهرمانی هم شانس خواهید داشت.»

 

آنچلوتی ادامه داد:« هدف ما امسال کسب سهمیه اروپایی است. لیگ اروپا قطعا جزو اهداف مان است. اگر بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم که رویایی خواهد شد و فکر می کنم بتوانیم تا انتهای فصل برای کسب سهمیه اروپایی در کورس باشیم.

ما فصل را خیلی خوب شروع کردیم ولی در برخی بازی ها باخت های بدی دادیم ولی معتقدم الان به وضعیت پایدارتری رسیده ایم و تیمی مطمئن تر هستیم. مصدومانی داشتیم که از قدرت تیم کاستند اما الان در زمین و برابر هر حریفی، با اطمینان بیشتری بازی می کنیم.»

 

 

 

دیدگاه‌ها