کد خبر : 1726153 | 28 آذر 1399 ساعت 17:28 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ تیمی از دقیقه 2 وقت تلف نمی‌کند

اخباری: گل نخوردن ما امیدوار کننده بود

سرمربی ماشین سازی گفت: امیدوارم این یک امتیاز شروعی برای یک جهش خوب باشد.

 اخباری: گل نخوردن ما امیدوار کننده بود

به گزارش "ورزش سه"، سعید اخباری، سرمربی ماشین سازی بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل سایپا در تهران گفت: بازی تاکتیکی و خوبی از سوی دو تیم صورت گرفت. می دانستیم که سایپا نفرات تاثیرگذار و خوبی دارد که می توانند جریان بازی را عوض کنند. آن ها به خوبی پرس را انجام می دادند. برنامه ای که برای کنترل حریف داشتیم، بچه ها به خوبی اجرا کردند. نیمه اول کمی تحت تاثیر پرس سنگین تیم سایپا قرار گرفتیم،‌ اما با شروع نیمه دوم یک مقدار شرایط بازی نرمال تر شد و در 20 دقیقه پایانی این فرصت را داشتیم که برنده بازی باشیم.


وی افزود: این یک امتیاز، امتیاز خوبی بود. بعد از 6 بازی دروازه ما بسته ماند. بچه های ما به این خودباوری رسیدند که می‌توانند به جدول برگردند. امیدوارم این یک امتیاز شروعی برای یک جهش خوب باشد. از فردا تمرکزمان را برای بازی های آینده می گذاریم.


سرمربی ماشین سازی درباره داوری مسابقه گفت: خورشیدی جزو داوران خوب ماست. فکر می‌کنم او همه صحنه ها را خوب قضاوت کرد؛ به جز اخطاری که برای من درنظر گرفت. اعتراض من به صحنه اوتی بود که جلوی خودم صورت گرفت و کاملا دیدم.


اخباری در واکنش به اینکه سایپایی‌ها اعتقاد داشتند ماشین‌سازی وقت تلف می‌کند، عنوان کرد: دقیقه دو دروازه‌بان ما چون با پای آسیب دیده بازی را شروع کرده بود، مشکل داشت. کسی که از دقیقه دو وقت تلف نمی کند. دیدید که همه توپ ها را از کنار دروازه مدافعان ما زدند. در آخر بازی هم که ما سوار بر بازی بودیم و در 20 دقیقه پایانی دو بار می توانستیم گل بزنیم. فکر می کنم مطرح کردن این صحبت ها ناجوانمردانه باشد.


وی در پایان افزود: من از بازیکنانم تشکر می‌کنم که خیلی جنگیدند. امیدوارم با دقت تر باشیم که از فرصت هایمان استفاده کنیم. به تیم آقای صادقی هم تبریک می گویم که یک تیم جوان و یکدست دارد.

 

نویسنده: کیاوش عزیزی

دیدگاه‌ها