کد خبر : 1726158 | 28 آذر 1399 ساعت 17:55 | 76.2K بازدید | 0 دیدگاه

آگوستین بندیتو:

حرف های نیمار در مورد مسی، وحشتم را بیشتر کرد

حرف های نیمار در مورد هم تیمی شدن با لیونل مسی در فصل بعد یکی از نامزدهای ریاست بارسلونا را نگران کرده است.

حرف های نیمار در مورد مسی، وحشتم را بیشتر کرد

به گزارش "ورزش سه"، بحث تمدید قرارداد با لیونل مسی تبدیل به یک معضل در باشگاه بارسلونا شده است. فوق ستاره آرژانتینی تنها چند ماه دیگر با بارسا قرارداد دارد و از 14 روز دیگر می تواند با هر باشگاهی وارد مذاکره شود.

 

 

1554334

 

 

از سیتی و پی اس جی به عنوان مقصد بعدی او نام برده می شود و نامزدهای ریاست بارسلونا مهمترین وظیفه شان تمدید با او محسوب می شود به شرط اینکه مسی تا قبل از 5 بهمن یعنی انتخابات بارسا، قرارداد خود با تیمی دیگر را امضا نکند.

نیمار در مصاحبه پس از بازی پی اس جی و منچستریونایتد گفته بود که فصل بعد قطعا دوباره با مسی هم تیمی خواهد شد و پس از بازی با باشاک شهیر هم تصریح کرد که منظور او هم تیمی شدن در پی اس جی بوده است.

 

 

1554755

 

 

آگوستین بندیتو یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا در مورد تمدید با مسی به رادیو مارکا گفت:« همه دوست داریم مسی بماند چرا که بهترین بازیکن دنیاست. او تابستان قصد جدایی داشت و مسلما تصمیمش یک شبه نبود و مسائلی دست به دست هم داده بودند تا او قصد ترک بارسا را داشته باشد. حالا باید نظر او را عوض کرد تا با قراردادش را تمدید کند.»

 

 

1550821

 

 

بندیتو ادامه داد:« ما قطعا قدرت رقابت مالی با باشگاه های خواهان مسی را نداریم و باید او را به لحاظ ورزشی متقاعد کنیم. راستش را بخواهید، وقتی مصاحبه اخیر نیمار را شنیدم، ترسم بیشتر شد و گفتم خدای من؛ باید جدا مراقب باشیم.

پی اس جی دولت قطر را پشت خود دارد و یک دیکتاتوری خاصی از سوی قطری ها روی این تیم وجود دارد. ما مطمئنا نمی توانیم از لحاظ اقتصادی با پی اس جی رقابت کنیم و امیدوارم روزی برسد که مسی بیاید و بگوید پس از 20 سال حضور در بارسا، همچنان قصد دارم به بازی در این تیم ادامه دهم.»

 

دیدگاه‌ها