کد خبر : 1726159 | 28 آذر 1399 ساعت 17:38 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

شهرخودرو به جز صحنه گل موقعیت دیگری نداشت

قلعه‌نویی: بعد از دو باخت، این برد خیلی سخت بود

سرمربی گل‌گهر سیرجان گفت: شهرخودرو جلوی استقلال 10 نفره 4، 5 موقعیت صددرصدی داشت، اما جلوی ما به جز صحنه موقعیت دیگری پیدا نکرد.

قلعه‌نویی: بعد از دو باخت، این برد خیلی سخت بود

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی بعد از برتری سه بر یک تیمش مقابل شهرخودرو که به صدرنشینی گل گهر سیرجان هم منجر شد، در نشست خبری اظهار داشت: خدا را شاکریم بعد از دو هفته‌ای که به خاطر بدشانسی بازی‌ها را واگذار کردیم، توانستیم سه امتیاز خوب بگیریم. به آقای رحمتی هم تبریک می‌گویم چون فکر می‌کنم بازی ای که چهار گل داشته باشد، بازی خوبی باشد. ما تیم حریف را آنالیز کرده بودیم، اما وقتی دیدیم که تغییر روش دادند و با سه دفاع مرکزی بازی کردند، ما هم خیلی زود سیستم خودمان را تغییر دادیم.


وی افزود: تیم شهرخودرو یکی از تاکتیکی ترین تیم های لیگ است. همین تیم جلوی استقلال 4، 5 موقعیت صددرصد در شرایط 10 نفره داشتند. جلوی ما به جز آن گلی که خوردیم، فکر نمی‌کنم موقعیت 10، 20 درصدی هم داشتند. به این خاطر به بچه‌هایم تبریک می گویم و از آن ها تشکر می کنم که اینقدر فوتبال با برنامه بازی می کنند. بعد از دو هفته باختن تیم از نظر روحی و روانی به هم می ریزد، اما بچه های ما توانستند سه امتیاز را بگیرند.


سرمربی گل گهر سیرجان در پاسخ به این سوال که درباره تعویض زودهنگام خود در ابتدای بازی گفت: ما وقتی دیدیم که حریف 5-4-1 یا 5-3-2 بازی می کند، برای اینکه بتوانیم از کناره ها بهتر حمله کنیم، تغییر روش دادیم و همان تغییر روش به ما کمک کرد. شما دیدید وقتی نوید عاشوری توانست خیلی خوب بازی کند. یک زمانی هم ممکن است سرمربی دقیقه 5 تعویض کند، نه به خاطر اینکه آن بازیکن ضعیف است؛‌ بلکه به خاطر اینکه سیستم خود را تغییر دهد.


قلعه نویی درباره هت‌تریک منشا عنوان کرد: ما یک ستاره داریم و آن هم اسمش گل‌گهر و کارگرانش هستند. منشا هم جزو همین ستاره هاست. ما از روز اول قول دادیم که یک ثبات تیمی درست کنیم که خوشبختانه این کار را انجام دادیم. ما تا فردا خوشحالی می کنیم و از فردا به فکر بازی سخت با ذوب آهن هستیم.

دیدگاه‌ها