کد خبر : 1726163 | 28 آذر 1399 ساعت 17:42 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

اگر تیممان کامل بود، قطعا سه امتیاز را می‌گرفتیم

رضایی: داور می‌توانست یک پنالتی به نفع ما بگیرد

سرمربی ذوب آهن گفت: استادیوم ذوب آهن از هر نظر جزو بهترین های ایران است و امروز هم کیفیت زمین فوق العاده بود.

رضایی: داور می‌توانست یک پنالتی به نفع ما بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، رحمان رضایی، سرمربی تیم ذوب آهن در نشست خبری بعد از تساوی با استقلال عنوان کرد: بازی خوبی بود. فکر می‌کنم ذوب آهن خیلی خوب جنگید؛ چه در کارهای تاکتیکی، چه دفاع و چه بازیسازی. متاسفانه فقط از موقعیت های خودمان استفاده نکردیم. تا دقیقه 20 می توانستیم تیم برتر زمین باشیم. تیم ما نصفه و نیمه بود چون همچنان 7 بازیکن ما درگیر کرونا هستند و آخرین بار هم تستشان مثبت شد. بازیکنانی هم که امروز در زمین داشتیم، اکثر جوان بودند. 4 بازیکن ما در رده سنی 20، 21 سال بودند و خوشبختانه خیلی هم خوب کار کردند و عالی بودند. یکسری از بازیکنان ما هم از شرایط ایده آل خود به دور بودند چون کرونا داشتند و خوب تمرین نکردند. همچنین دشتی هم مصدوم بود و یک هفته بیشتر تمرین نکرد. چند بازیکن مثل دارکو و محمدی مهر بعد از 20 روز که با کرونا دست و پنجه نرم کردند، چند روز تمرین داشتند.


وی افزود: این مسائل نشان می دهد اگر تیم ما کامل بود و در شرایط عادی قرار داشت، می توانست صددرصد سه امتیاز بازی را بگیرد. متاسفانه این اتفاق نیفتاد، اما به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. به هواداران وعده می‌دهم به این تیم امیدوار باشند چون این تیم جوان است و آینده خوبی دارد.


سرمربی ذوب آهن درباره اینکه برخی معتقدند دقیقه 30 بازی باید یک پنالتی به سود ذوب آهن اعلام می شد، گفت: بازی با توجه به لغزندگی زمین و بارش باران در روزهای اخیر کمی شرایط ویژه داشت. بازیکنان بدون اینکه عمدی در کار باشد، سر می خوردند و به هم برخورد می کردند. به همین خاطر بازی سختی برای قضاوت داور بود. به نظرم بعد از 6 بازی داور امروز قضاوت کم اشتباهی داشت. در آن صحنه هم داور می‌توانست سوت بزند و هم می‌توانست نزند! شما نگاه کنید در 5 بازی اول چقدر حقمان تضییع شده. در چنین صحنه‌هایی یک داور سخت‌گیر پنالتی می‌گیرد. من صحنه را یادم هست، اما بازبینی نکردم و نمی توانم قضاوت کنم.


رضایی درباره کیفیت زمین با وجود بارندگی افزود: زمین فوق العاده بود. این استادیوم از هر نظر یکی از بهترین های ایران است. با وجود بارندگی خیلی خوب چمن را نگه داشته بودند.

دیدگاه‌ها