کد خبر : 1726169 | 28 آذر 1399 ساعت 17:58 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

ارسلان زرنگی کرد

محمدزاده : به رشید مظاهری تبریک می گویم

مدافع سبزپوشان اصفهان اعتقاد دارد که موقعیت های خطرناک تر و بهتری از استقلالی‌ها داشتند.

محمدزاده : به رشید مظاهری تبریک می گویم

به گزارش ورزش سه، ذوب آهن در دیدار با استقلال به کسب تساوی رسید محمدزاده مدافع باتجربه این تیم به خبرنگار ما گفت: اول که باید به هم تیمی سابقم رشید‌مظاهری تبریک بگویم واقعا امروز عملکرد خیلی خوبی داشت. بازی خوب و جانداری برای ما و استقلال بود و ما می توانستیم بازی را ببریم، موقعیت های ما بیشتر و خطرناک تر بود و در زدن ضربات آخر دقت نکردیم، یک امتیاز از تیم صدرنشین گرفتیم و با تیم بزرگی بازی داشتیم، استقلال بازیکنان بزرگی دارد.


او در خصوص اعتراض استقلالی‌ها در نیمه اول و اعتقاد به خطای پنالتی ادامه داد: برخورد به آن صورت نبود و طبق روال گذشته ارسلان با زرنگی خطا را گرفت و کارت زردش هم صحیح بود و دقیقاً جریان بازی با ماشین سازی اتفاق افتاد، صد در صد بیرون بود.


محمدزاده در پایان افزود: امروز ما روند خوبی داشتیم،یکسری غایب مثل قاسم حدادی‌فر، مسعود ابراهیم زاده و محمد قریشی به خاطر کرونا و مصدومیت داشتیم، اگر این بازیکنان اضافه شوند شرایط تیم خیلی بهتر می‌شود، می توانستیم نتایج خیلی خوبی بگیریم متاسفانه یکسری مسائل دست به دست هم داد که این اتفاق نیفتد ولی به شما قول می‌دهم که ما نتایج خوبی میگیریم و دل هواداران را شاد می‌کنیم .

دیدگاه‌ها